فرمانده سپاه ثارالله :

نظام حاج قاسم نظام دستوری و بخشنامه ای نیست

سردار معروفی خاطر نشان کرد: نظام ولایی حاج قاسم نظام دستوری و بخشنامه‌ای نیست
کد خبر: ۹۳۰۵۹۷۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مراسم آغاز به ‌ کار تیپ شهید حسین مرادی لشکر وابستگان حاج قاسم با حضور فرمانده سپاه ثارالله برگزار شد.
سردار معروفی در این مراسم اظهار کرد: رزمندگان ما انسان‌هایی هستند که در سخت‌ترین شرایط انقلاب اسلامی از جان خود برای حفظ اسلام و انقلاب و تمامیت ارضی کشور گذشتند.
وی افزود: اگر همه مسئولان ما منش شهید سپهبد قاسم سلیمانی را در وجود خود نهادینه کنند چیزی به عنوان گرفتاری، مشکل و بن‌بست نخواهیم داشت.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار ابوحمزه گفت: مهمترین ویژگی سردار ابوحمزه ایستادگی در برابر جریان حق بود؛ چهل سال در مسیر حق، انقلاب و ولایت تردید نکرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان افزود: روز پنجم دی ماه سال ۸۲ روز سختی بود و من این روز را از نزدیک دیدم با جان دادن مردم، جان دادم.
وی گفت: زلزله بم امتحانی سخت برای بازماندگان و البته امتحانی سخت برای مسئولان بود.

این مقام مسئول افزود: حضرت آقا در سفر به بم فرمودند: "اینجا جای دشمن نیست، باید خودمان روی زانوی خودمان بایستیم و به سمت احیای مردم بم برویم. "
وی با بیان اینکه مردم بم در این امتحان اللهی روسفید شدند ادامه داد: مردم بم در این حادثه سخت با همه وجود صبر کرده و خدا را بندگی کردند و خدا هم آن‌ها را بزرگ و عزیز کرد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ایثار مردم در این صحنه نباید فراموش شود گفت: ما در برابر صبر عظیم مردم معجزات بزرگ الهی را دیدیم و امروز هر کس به بم بیاید باید همت ما را پس از آنکه بم با خاک یکسان شد را ببیند.
وی بیان کرد: حاج قاسم همه فتنه‌های دشمنان را خنثی و خیلی‌ها را ناامید کرد؛ حاج قاسم آنچه را انجام داد که امامش می‌خواست و مایه عزت و سربلندی بشریت شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برای درک درست مکتب حاج قاسم باید سخنان و منویات حضرت آقا در جا‌های مختلف را در کنار هم گذاشت تا به حقیقت حاج قاسم رسید.
وی افزود: ما با خاطرات حاج قاسم زندگی نمی‌کنیم ما با حقیقت حاج قاسم کار داریم  و حقیقت وجودی حاج قاسم است که ما را در این راه نگه داشته است.
سردار معروفی خاطر نشان کرد: نظام ولایی حاج قاسم نظام دستوری و بخشنامه‌ای نیست
ارسال نظرات
آخرین اخبار