خبرهای داغ:
فتنه اسرائیل، آتشی به قدمت تاریخ

ترکیه و فتنه اخوانی‌ها!!

ترکیه و اسراییل به دنبال تشکیل شبکه سنی اخوانی با ۲۵۰میلیون جمعیت برای مقابله با ایران است.
کد خبر: ۹۳۰۶۲۹۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

 

اخوان المسلمین بعد از حسن البنا با انحرافات زیادی روبرو شد تا جایی که به عنوان یکی از بازوان افراطی گری اسراییل در منطقه عمل کرد. با شروع بهار عربی یا بیداری اسلامی، اخوان المسلمین در مصر به پیروزی رسید، در ترکیه اردوغان با تفکر انحرافی از اخوانی ها و رویکرد امپراطور عثمانی هسته اصلی داعش را فعال کرد.

 

ابتدا اخوان المسلمین در سوریه با تبلیغات گسترده جبهه النصره را تشکیل داد و بخشی از ارتش سوریه را فریب داد که بنام ارتش آزاد فعال شدند، در نهایت با پیوستن القاعده و سرازیر شدن عناصر تروریستی که پیوند فکری با وهابیت و اسراییل داشتند بزرگترین گروه تروریستی و تکفیری را در تاریخ رقم زدند. ترکیه حامی اصلی این تفکر در کنار همه ابرقدرتها انجام وظیفه کرد.

 

ترکیه با وابستگی شدید به سرویس های موساد و ناتو بیشتر نقش پیاده نظام این تفکر را احیا می کند. اردن،مصر، عربستان، ترکیه و الهام علی اف و بخشی از قفقاز با ۲۵۰میلیون جمعیت شبکه بزرگ سنی های اخوانی را تشکیل داده تا در پازل اسراییل در مواجهه با ایران نقش اصلی را بازی کنند. جنگ قره باغ آغازی بر حقانیت آذربایجان نبود بلکه با پیروزی موقت باکو و رژه اردوغان زمینه سازی نا امنی و تقابل در ایران است.

 

ایران با شبکه ای از پانترک ها و پان کردها روبرو خواهد شد و ضعف دیپلماسی دولت در همکاری با همسایگان می تواند این موضوع را افزایش دهد. ایران تحت هر شرایطی باید از ائتلاف ترکیه و اسراییل در شبکه سنی اخوانی جلوگیری کنند.تقویت محور مقاومت و تحکیم پایگاه های خود در منطقه را سرعت ببخشید. ایران خود را برای یک سناریو تمام عیار و جنگ احتمالی با آمریکا مهیا کند تا بازدارندگی خویش را به حد اعلا برساند.

 

ورود ناو آمریکایی و زیر دریایی اسراییل به خلیج فارس بی شک می تواند حوادثی را رقم بزند، اسراییل مرز تنش را از بلندی های جولان به شمال ایران و جنوب منتقل کرده تا در جنگ احتمالی آینده دست برتر زمان و مکان را در اختیار داشته باشد.

۱۰۰۲/ ی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار