با هدف رفع مشکلات:

معلمان خرید خدمات آموزشی با نماینده یزد دیدار کردند

تعدادی از معلمان خرید خدمات آموزشی استان یزد امروز با محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند و به بیان مشکلات خود پرداختند.
کد خبر: ۹۳۰۶۳۷۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، تعدادی از معلمان خرید خدمات آموزشی استان یزد امروز با محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند و به بیان مشکلات خود پرداختند.

در این دیدار یکی از معلمان خرید خدمات آموزشی با اشاره به نحوه و چگونگی اجرای طرح خرید خدمات آموزشی در کشور از نماینده مردم یزد درخواست داشت اعضا و به ویژه رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی را در خصوص طرح استخدامی که در هفته آینده در این کمیسیون بررسی می‌شود متقاعد کند.

این معلم خدمات آموزشی با بیان اینکه باید به این برده داری نوین که به اشتباه وارد وزارت آموزش و پرورش شده پایان داد، از نماینده یزد خواست پیگیر وعده‌های مسئولان استانی باشد تا موجب دلگرمی این قشر از فرهنگیان استان باشد.

جوکار نماینده یزد در این دیدار گفت: با مشکلات این معلمان آشنا هستم و بابت بررسی طرح استخدامی در هفته آینده پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و اعضای تاثیرگذار این کمیسیون را در این زمینه متقاعد خوام کرد.

وی اضافه کرد: بیش از ٨٠٠ نفر در استان یزد و ١۶٠٠٠ نفر در کشور جز طرح معلمان خرید خدمات آموزشی هستند و پیگیر مشکلات امنیت شغلی معلمان این طرح هستیم و قرار است نامه‌ای مبنی بر جذب این معلمان به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شود.
ارسال نظرات