هشت سال دفاع مقدس حکایت دوران پر افتخار ملتی صبور و عزتمند در راه دفاع از میهن است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرد و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۳۰۶۵۵۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان؛ مهرداد جهاندیده با گرامیداشت هفته تبیین نقش استان سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس اظهار داشت: تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی ایران گواهی می‌دهد که رشادت ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آزادمردان و شیرزنانی با غیرت پیرو نهضت عاشورا و خط امام خمینی (ره) بر زیاده خواهی و یاوه گویی‌های ابر قدرت‌های جهان خط بطلان کشیده است.

وی افزود: در دفاع مقدس، جوانان و رزمندگان اسلام با از خود گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های خود، مرامی را بنیان نهادند که از پرتو آن، ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی تمام جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع خود قرار داده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: اقشار مختلف مردمان شریف شرقی‌ترین نقطه این آب و خاک به عنوان مرزداران غیور جنوب شرق کشور نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند. حاج قاسم میرحسینی، جانشین و قائم مقام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله از شهدای کم نظیر و کمتر شناخته شده دوران دفاع مقدس است که سیستان و بلوچستان همواره به داشتن چنین فرزند و دیگر فرزندان برومند به خود می‌بالد.

جهاندیده تاکید کرد: آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس قدم برداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار