امام جمعه شبستر:

شهید نظر می‌کند به وجه الله

امام جمعه شبستر گفت: شهید نظر می‌کند به وجه الله، یعنی اینکه شهید در راستای رضایت حق، قدم برداشته و به همین دلیل خدا همیشه به او نظر دارد و جایگاهش بهشت خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۰۶۶۲۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌ یونس کیانی در نشست شورای مشورتی بنیاد شهید شبستر با تاکید بر ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا افزود: امروز کشور ما در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و به‌هیچ‌عنوان با قبل از انقلاب قابل‌مقایسه نیست.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهید نظر می‌کند به وجه الله، یعنی اینکه شهید در راستای رضایت حق قدم برداشته و به همین دلیل خدا همیشه به او نظر دارد و جایگاهش بهشت خواهد بود.
 مدیرکل بنیاد استان نیز در این نشست با رسیدگی به مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: اکنون وظیفهٔ ماست که به توصیه‌ها و پیام‌های شهدا توجه کرده و در اجرایی شدن آن‌ها در جامعه تلاش کنیم.
عباس پورحسن  افزود: باید ما هم در کارهایمان رضایت حق‌تعالی را در نظر بگیریم و بدانیم والدین و خانواده‌های معزز شهدا با فدا کردن هستی‌شان به انقلاب کمک کردند، ما هم وظیفه‌داریم حافظ خون پاک شهیدان و جان‌فشانی ایثارگران معزز باشیم.

ارسال نظرات