مسئولان در پست های مدیریتی خود مدیون خون شهدا هستند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه زاهدان گفت: مسئولان در پست‌های مدیریتی خود مدیون خون شهدا هستند لذا باید با سیره و روش شهدا جامعه را به سمت جامعه‌ای انقلابی با نگاه جهادی سوق دهند.
کد خبر: ۹۳۰۶۸۰۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته تبیین نقش استان سیستان و بلوچستان در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و چهل سالگی آن با هدف انعکاس رشادتها و جوانمردی رزمندگان و شهدا با همت حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه زاهدان از خانواده شهیدان«محمود اکبریان» و «مجتبی ثریا محتاط» با حضور جمعی از مسئولان ناحیه ویژه زاهدان و طلاب بسیجی حوزه دیدار و دلجویی شد.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه زاهدان در این دیدار با تاکید بر این مطلب که شهدا الگوهای معنوی و اسوه های مقاومت هستند که درس ایثار، گذشت و فداکاری را به ما آموخته اند، گفت: رزمندگان و شهدا انقلاب اسلامی گنج های عظیم ملت ایران هستند که باید آنها را تکریم کرد.
 
خواهر پاسدار منیره حیدری با تاکید بر این مطلب که شهدا بهترین و مقرب‌ترین بندگان الهی بودند که با انتخاب مسیر درست جانشان را فدای انقلاب کردند تا ما راه و مسیر را گم نکنیم، افزود: با الگو گیری از سیره و روش شهدا باید مسیر این حماسه آفرینان تاریخ و انقلاب اسلامی را ادامه دهیم تا به رشد و بالندگی دست یابیم.

این مسئول بیان کرد: از صدر اسلام تا کنون شهدای بسیاری در راستای حفط ارزش های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده اند، امروز در هر عرصه و شرایطی شهدا با نثار خون خود عند ربهم یرزقون شدند، تا نسل جوان  به عنوان آینده سازان انقلاب با الگوگیری از روش شهدا  پا در جای پای شهدا بگذارند و با روحیه انقلاب و مدیریت جهادی فرهنگ ایثار و شهادت را به آیندگان منتقل کنند.

حیدری شهدا را مایه فخر کشور دانست و ادامه داد: مسئولان در پست‌های مدیریتی خود مدیون خون شهدا هستند لذا باید با اجرای سیره و روش شهدا جامعه را به سمت جامعه‌ای انقلابی با نگاه جهادی سوق دهند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه زاهدان در پایان از خانواده شهدا به عنوان اسوه‌های صبر و مقاومت نام برد و اظهار داشت: خانواده شهدا با فدای فررندانشان دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کرده اند و ما باید قدردان رحمات و رشادت‌های این خانواده‌ها باشیم و در هر شرایط و عرصه‌ای ان‌ها را تکریم کنیم.
ارسال نظرات