خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد؛

برگزاری نمادین برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی در منزل شهید بابایی

حقایق پور گفت: برگزاری مراسم نمادین سالگرد شهید سلیمانی در خانه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی و تجلیل از عوامل خانه این شهید بزرگوار از جمله این برنامه‌ها است.
کد خبر: ۹۳۰۷۱۱۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های اولین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: باید این برنامه‌ها با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی افزود: اجرای برنامه‌های کیفی در شناساندن سیره و منش شهید سلیمانی به آحاد جامعه بویژه جوانان موثر است لذا در تحقق این مهم باید همه کارکنان بنیاد همت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان قزوین به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید در برگزاری برنامه‌های ترویجی از این فضا بهره گرفت زیرا نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

حقایق‌پور با اشاره به برنامه‌های اولین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: برگزاری مراسم نمادین سالگرد شهید سلیمانی در خانه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی و تجلیل از عوامل خانه این شهید بزرگوار از جمله این برنامه‌ها است.

این مقام مسئول افزود: تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع سردار شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم استان قزوین در قالب نمایشگاه، ویژه‌نامه و کلیپ و همچنین برگزاری کلاس شناخت سیره این شهید بزرگوار به صورت مجازی توسط پیام‌آوران ایثار از دیگر این برنامه‌ها است.

وی چاپ تصاویر شهید سلیمانی با عنوان محصولات نمایشگاهی و برگزاری نمایشگاه در نگارخانه شهید سردار سلیمانی به صورت مجازی، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب وصیت‌نامه شهید سردار سلیمانی با عنوان به وقت حاج قاسم و نذر قرائت سوره یس با مشارکت همکاران و جامعه ایثارگری را از برنامه‌های دیگر سالگرد شهید سلیمانی برشمرد.

حقایق‌پور گفت: برگزاری مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدا، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، فضاسازی و تبلیغات محیطی، اجرای برنامه کوه‌پیمایی بزرگداشت شهید سردار سلیمانی توسط کارکنان بسیجی، دیدار با خانواده شهدای مدافع‌حرم و برگزاری مسابقه ملی فرهنگی با عنوان خادمان مکتب حاج قاسم از دیگر برنامه‌ها است.
گفتنی است: در ادامه این جلسه، حاضرین در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های اولین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر کردند.

۳۰/۱۰۱۰پ/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها