خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران:

9 دی پیروزی حق بر باطل و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود

مردم انقلابی توانستند با پشتیبانی از ولایت فقیه روزی ماندگار در سپهر سیاست و دیانت رقم بزنند و به معنای واقعی ایام الله دیگری را به خلق کنند .
کد خبر: ۹۳۰۷۴۹۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، زهره الهیان, نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر وپردیس در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه به مناسبت گرامیداشت ۹دی روز بصیرت میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه این شرح است:

 ۹دی را می توان تجلی روح دیانت حاکم بر دل های مردم بصیر و نیز احساس مسئولیت مردم در برابر انقلاب اسلامی دانست، مردم ایران زمین که بزرگترین ثروت این نظام هستند با بصیرت خود و احساس وظیفه دینی آن را یک عمل صالح دانسته ودر این روز با درک و شعورالهی و ظهور روح دیانت که در دل آنها نهفته بود در مقابل گستاخی به ارزش های دینی از جمله قرآن، مسجد،عاشورا و ولایت فقیه ،به پا خواسته و اجازه ندادند دشمنان ایران اسلامی حرمت شکنی خود را ادامه دهند.این روزتاریخی پیروزی حق بر باطل و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود .

مردم با درایت خود برنامه ها و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی که جنگ احزاب علیه نظام اسلامی به راه انداخته بودند را خنثی نموده و با همت جهادگونه و خلوص خود نصرت الهی را شامل حال خود و کشور اسلامی و شیعه خانه ی حضرت مولا صاحب العصر و الزمان( عج ) نمایند .
مردم انقلابی توانستند با پشتیبانی از ولایت فقیه روزی ماندگار در سپهر سیاست و دیانت رقم بزنند و به معنای واقعی ایام الله دیگری را به خلق کنند .

مردم بصیر با این حرکت حماسی به دوستان ودشمنان و بدخواهان خود نشان دادند که ولایت فقیه ونظام اسلامی برایشان‌همچنان ارزشمند و قابل دفاع است ...
حماسه۹دی در ایام و روزهای محرم بود؛ مردم با شور حسینی(ع) خودشان در بومی از این‌ایام‌حزن و حماسه به پا خواسته و واقعه ی متاسی از عاشورا را رقم زدند .
۹ دی تجلی مجدد و هزاران بار تکرار شده در تاریخ این‌معنی بود که خون بر شمشیر و نیرنگ و توطئه پیروز خواهد بود .
و توهین به مقام‌ عرشی محرم الحرام و حسین علیه السلام و عاشوراییان‌ ولایت مدار سرنوشتی جز ضلالت و نکبت در پی نخواهد داشت .

 امروز می توان دید که فتنه گرانی که از خشم و غیض دندان‌ها را بر هم‌می سایند و چون کفتارها منتظر رویت ضعف در کالبد نظام‌جسیم و تنومند و ریشه در ژرفای سرزمین ایران ، هستند تا به خیالات خام‌خود رنگ‌واقعیت دهند لکن‌ توکل و توسل ،آگاهی و بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران همچون گذشته شیطنت ها از هر منشاء که باشد خنثی و روند رو به تعالی ملت ایران را سرعتی مضاعف خواهد بخشید.و اکنون این فرمایش امام راحل عزیز را که فرمود (پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این‌مملکت آسیبی نرسید ) برای همه ی ودلدادگان به استقلال و معنویت ایران معنای جامع و کامل تری را تداعی می کند ...

اینجانب به عنوان یک خادم و خدمتگزار در خانه ملت ضمن تقدیر و تشکر از خانواده شهدای راه بصیرت و ۸ سال دفاع مقدس و دیگر عرصه ها همانند مدافعان حرم و مدافعان سلامت ، توفیق روزافزون برای تمامی مردم با بصیرت این مرز و بوم را از خداوند متعال خواستارم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار