مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه شمالغرب کشور:

مردم با ولایت مداری در فتنه 88 نقشه دشمنان را خنثی کردند

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه شمالغرب کشور تنها راه برون رفت از دل مشکلات و فتنه ۸۸ را اطاعت محض مردم از شاخص ولایت و داشتن بصیرت و اشراف کامل بر نقشه شوم دشمنان اسلام و انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۰۷۷۶۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی در آیین گرامیداشت دهه بصیرت و ۹ دی در جمع مسئولان و بسیجیان بناب، حفظ و گرامیداشت این ایام را مهم خواند و گفت: در چنین روزهایی بود که دشمنان قاطعانه متوجه شدند با هیچ نقشه و سلاحی نمی توانند در مقابل اراده ملت ایران ایستادگی کنند.
 
وی افزود: در فتنه سال ۸۸ دشمنان از میلیاردها دلار و تفکرات صدها دانشمند خود برای اجرای نقشه‌های شوم خود علیه این ملت استفاده کردند اما ملت بزرگ ایران با بصیرت نقشه های شوم و پیچیده آنها را نقش بر آب کرد.
 
حجت الاسلام ولایی اضافه کرد: متاسفانه در ایام فتنه ۸۸ عده‌ای از عوامل خودی که در انقلاب نقش ها و سمت‌های مختلفی را بر عهده داشتند با بی تدبیری زمینه را برای اجرای نقشه‌های شوم دشمنان فراهم می کردند که در کوتاه ترین زمان آنها نیز به اشتباهات خود و نقشه شوم و پیچیده دشمن پی برده و به جمع مردم انقلابی کشور بازگشتند.
 
وی با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا، اسرائیل و سایر دشمنان انقلاب با اصل و ریشه این فرهنگ اجتماعی، مردمی و اسلامی می باشد گفت: از زمان ظهور انقلاب اسلامی در این کشور دشمنان از هر راه و روشی برای براندازی آن استفاده کردند چرا که از گسترش انقلاب اسلامی در سایر کشورهای جهان هراسان هستند.
 
حجت الاسلام ولایی خاطر نشان کرد: در انتخابات اخیر آمریکا جو بایدن رئیس جمهور جدید این کشور منصوب شد اما همه باید بدانند همین شخص موافق اجرای سخت ترین تحریم ها علیه همین ملت بوده و خواهد بود و نباید هیچ وقت فریب حرف ها و حیله های این دشمنان قسم خورده را بخوریم.
 
وی در پایان با تاکید بر اینکه اکثر مشکلات کشور به دستان خود مردم و مسئولان قابل حل هستند، گفت: کشور ایران باید در تمام عرصه های علمی، فناوری و سایر حوزه ها خود را به شدت قوی کند تا وابسته به کشورهای دیگری نباشد و بتواند انقلاب اسلامی و مردمی خود را حفظ کرده و از سایر مظلومان جهان حمایت کند.
ارسال نظرات