با هدف اشتغالزایی و محرومیت زدایی انجام شد

افتتاح کارگاه تولیدی لباس در شهرستان میبد

با حضور معاون اشتغالزایی و توانمندسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه، یک واحد کارگاه خیاطی درمیبد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۷۸۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، این کارگاه تولیدی لباس که با حضور معاون اشتغالزایی و توانمندسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه افتتاح شده با سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد ریال در جهت اشتغالزایی ۱۲ نفر در شهرستان میبد شروع به کار نموده است.
سرهنگ حسن رضا مرادی معاون اشتغال زایی و توانمندسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه گفت: استان یزد بیست و هشتمین استانی است که کارگاه‌های اشتغال زایی خیاطی، توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در آن تجهیز می‌شوند.
در حاشیه این مراسم سرهنگ مصطفی بهشتی فرمانده سپاه ناحیه میبد گفت: این کارگاه با پنج چرخ خیاطی راسته‌دوز، دو چرخ صنعتی سردوز، یک دستگاه اتوی صنعتی و یک دستگاه برش برقی در خصوص تامین لباس‌های بیمارستانی، نظامی، اداری و صنایع بزرگ شهرستان میبد اقدام خواهد کرد.
سرهنگ بهشتی در ادامه افزود:این کارگاه در دو شیفت صبح و عصر و در دو بخش اشتغال و آموزش فعالیت می‌کند و هم‌اکنون برای ۱۲ نفر از بانوان میبدی به طور مستقیم اشتغالزایی کرده است و امیدواریم از ظرفیت خوبی که ایجاد شده با حمایت صنایع شهرستان و واگذاری لباس کار کارگران این واحد‌ها به این کارگاه، استفاده مطلوبی شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار