خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد؛

درایت رهبری، از عوامل مهم خاموش کردن فتنه 88 بود

کاظمی گفت: دشمنان سرمایه‌ها و هزینه‌های سنگینی به جمهوری اسلامی وارد کردند که به درایت، تدبیر ‌و مدیریت رهبر انقلاب، این فتنه به تجربه گران بها و سنگین برای ملت ایران جهت ایستادگی در روزهای سخت پیش رو تبدیل شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۸۷۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

سرهنگ عباس کاظمی مسوول بسیج دانشجویی استان در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین با اشاره به نقش و حضور مردم در حماسه ۹ دی بیان کرد: آن چه که باطل کننده سحر جریان فتنه ۸۸ شد حضور با بصیرت مردم در صحنه بود. جنس حضور مردم هم از جنس روزهای تعیین کننده انقلاب بود و تلقی و تصور بنده این است که اگر در ۲۲ بهمن سال ۵۷ مردم با حضورشان در صحنه فتنه بزرگی که توسط آمریکایی ها طراحی شده بود که عملیات کورتاژ را در مقابله با موج عظیم انقلاب اسلامی راه بیندازند و انقلاب رو عقیم کنند، حضور مردم آن فتنه و توطئه بزرگ را ناکام گذاشت و دست فتنه گران رو شد و این حضور پرشور، بسیاری از اهدافی که آمریکایی ها برای مواجهه با انقلاب اسلامی طراحی کرده بودند به خودشان بازگشت و گریبانگیر خود امریکایی را گرفت.

وی گفت: با توجه به شرایطی که در تاریخ بیان شده، به انواع مختلف فشار همه جانبه بر امام تحمیل می‌شد که فرمان حضور مردم در خیابان ها و شکستن حکومت نظامی را لغو کند اما امام قاطع و محکم پای این تصمیم ایستاد و مردم هم با درک عمیق پای میدان آمده و حکومت نظامی را شکاندند و نهایتا هم انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن با این حضور تاریخ ساز که با هدایت الهی و عنایت امام زمان(عج) همراه بود پیروز و به تحقق پیوست.

حماسه ۹ دی، از جنس روزهای انقلاب است

کاظمی اظهار کرد: باور من این است که حماسه ۹ دی و جنس حضور مردم از همین جنس است در واقع از این الگو و رویکرد نشأت گرفت است. آنجایی که دشمنان خارجی و جریان خودباخته داخلی که نقش ستون پنجم و نقش جاده صاف کن دشمن را بازی می کردند انقلاب اسلامی را به خطرناک ترین جاده ها می کشاندند و این ۹ ماهی را که کشور در سال ۸۸ دچار تنش های سنگین و چالش های بسیار اساسی شده بود و ما دشمن شاد شده بودیم دشمنان انقلاب اسلامی هله هله شان و جشن پایکوبی شان به گوش می رسید آن چیزی که سحر فتنه گران را باطل کرد، این حضور حماسی مردم بود.

مسوول بسیج دانشجویی استان قزوین اضافه کرد: لذا حضور مردم از این منظر بسیار اهمیت دارد و باید تلاش کرد که دشمنان در اثر جریان تحریف به موازات جریان تحریم این حضور را در صحنه های تاریخ ساز کشور کمرنگ نکنند.

درایت رهبری، از عوامل مهم خاموش کردن فتنه ۸۸

این مسوول با اشاره به نقش درایت مقام معظم رهبری در خاموش کردن فتنه ۸۸ یادآور شد: یکی از عوامل بسیار مهم و برجسته و غیر قابل انکاری که باعث فروکش کردن شعله های فتنه ۸۸ شد به اعتراف دوست و دشمن و به اغراق همه ناظران در سطوح مختلف داخلی و خارجی مدیریت و سکانداری رهبر حکیم فرزانه انقلاب بود. نوع مواجهه رهبر معظم انقلاب در طول این ۹ ماه و مدیریت و تلاش ایشان، موجب جدا شدن صف معاند، معارض و دشمن از مخالف معترض گردید و تلاش کردند بسیاری از خواص که دچار تردید شده بودند به انقلاب بازگردند. ایشان تلاش کردند تا عیادی اصلی و میدانی فتنه را که نقش میدانی در فتنه داشتند مدیریت کنند و آسیب اقدامات آنها را به حداقل برساند و پایگاه اجتماعی این خواص بی بصیرتی که سال ۸۸ چنین هزینه و خسارتی را به کشور، نظام و ملت تحمیل کردند را به حداقل برساند.

مسوول بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: این نقش، بی بدیل است و نقش برجسته ای است که امروز بعداز گذشت یک دهه، سال ها زمان نیاز دارد تا ابعاد دقیق‌تر و عمیق تری از فتنه سال ۸۸ به دست آید و در اختیار افکار و اذهان عمومی قرار گیرد اما به همین میزانی که در همین بیش از یک دهه آشکار شد و ابعاد و زوایا آن در اعترافات دشمنان جمهوری اسلامی آمد، نشان داد که نقش مدیریت و سکانداری و رهبری این حکیم فرزانه و امام روشن ضمیر، چه جایگاه و اهمیتی داشته و دارد.

فتنه ۸۸، تجربه ای سنگین برای ملت

وی ضمن اشاره به عوامل بروز فتنه افزود: قطعا یکی از اصلی ترین عوامل مدیریت این فتنه همه جانبه که با پشتوانه مالی دشمنان انقلاب اسلامی اعم از امریکا و صهیونیست، کشورهای عربی مرتجع منطقه با حمایت های مالی سنگین و حمایت های اطلاعاتی و سیاسی و پشتیبانی هایی که در بستر های مجازی انفاق می افتاد، نقش فیسبوک را در آن روزها نمی توانیم انکار کنیم. دشمنان هزینه های سنگینی به جمهوری اسلامی وارد کردند که به درایت و تدبیر ‌و مدیریت رهبر انقلاب، این فتنه به یک تجربه گران بها و سنگین برای ملت ایران جهت ایستادگی در روزهای سخت پیش رو تبدیل شد.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها