جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان بیان کرد:

بانوان نیز در کنار مردان در 8 سال دفاع مقدس ایستادن و از کشور خود محافظت کردند

جانشین سپاه شهرستان در نشست مجازی با عنوان نقش زنان در دفاع مقدس گفت : تنها مردها در کنار حضرت امام خمینی نبودند بلکه زنان هم در کنار مردم توانستند زمینه ساز پیروزی انقلاب در سال 1357 باشند.
کد خبر: ۹۳۰۸۰۴۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سراوان، سرهنگ پاسدار جاودان فر گفت:زنان در کنار سایر مرد‌ها در راهپیمای‌ها شرکت میکردند و در امداد رسانی و کمک رسانی حضور موثری داشتند.

وی افزود: بانوان در جبهه‌های جنگ نقش پشتیبانی، خدماتی و فراهم آوردن لوازم لازم در جبهه‌های جنگ برای رزمندگان بود که بیشتر این خدمات به صورت خود جوش در مراکز مداری، مساجد و با حضور و مشارکت بانوان و به صورت خود جوش و لبیک به ندای رهبر خود انجام میگرفت و این به این جهت بود که مشارکت داشته باشند.

جانشین سپاه افزود:فعالیت زنان در پشتیبانی جنگ و جبهه به موارد خاصی محدود نمی‌شود، خیلی از زنان در کار‌های امداد رسانی، برآورده شدن تدارکات لوازم جنگی، کمک رسانی و ... فعالیت داشتند و همیشه بانوان در کنار مردان ایستادن و مقاومت کردند و این دفاع جانانه از کیان ایران اسلامی فقط مربوط به مرد‌ها نبود و زنان دلیری که در آن شهر اسلحه به دست گرفتند و مقابل دشمن ایستادند و مقاومت کردند.

سرهنگ جاودان فر در ادامه افزود: بانوان در پشت جبهه و به عنوان امداد گر در کنار سایر رزمندگان اسلام در مقابل دشمن ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند، در هشت تا دفاع مقدس تمام بانوان ایرانی در پشت جبهه شرایطی را به وجود آوردند که با کمترین امکانات با روحیه بسیار خوب مقابل دشمن ایستادند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار