خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

هنر بهترین ابزار برای ترویج و انتقال مکتب سلیمانی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: هنر بهترین ابزار برای انتقال مکتب ماندگار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۹۳۰۸۲۸۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  سید محمدعلی آل‌هاشم در آیین  رونمایی از چهار اثر فرهنگی مرتبط با سردار  سلیمانی در تبریز افزود: جز هنر و ابزار آن هیچ محتوای دیگری نمی‌تواند تا این اندازه موفق، اثرگذار، جریان ساز و عمیق در زمینه این مکتب عمل کند.

وی با قدردانی از اقدامات فرهنگی شهرداری تبریز در پاسداشت نام و یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مکتب ماندگار این شهید و تاکید بر استمرار این اقدامات،گفت: این اقدامات فرهنگی کمک می‌کند تا این راه بیش از گذشته برجسته شده و پرورش دهنده استعداد‌ها و انگیزه‌های جوانانی باشد که دل در گرو آرمان‌های ایران اسلامی دارند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به همزمانی سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان حاج محسن فخری زاده گفت: این دو شهید از چهره‌های ماندگار، ارزشمند و تاثیرگذار ایران اسلامی بودند که نام و راهشان همواره در اهتزاز پرچم ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

وی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی علاوه بر یک چهره نظامی، چهره‌ای در حوزه دیپلماسی انقلابی بود که توانست راهگشای بسیاری از مشکلات منطقه باشد.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: امیدواریم روح والای این شهید یاری رسان ما در همه تنگنا‌های پیش روی جامعه باشد تا به زودی به اهداف والای نظام اسلامی برسیم.

حجت الاسلام حمیدی؛ معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز هم گفت: در دهه بصیرت آثار فراخوان از قاسم تا محسن، کتاب صوتی سرباز ولایت، نماهنگ رادمرد قبیله سلمان و کتاب عقیق سلیمانی، تولید و آماده شده است که به زودی در فضا‌های عمومی شهر و نیز رسانه‌های مجازی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات