مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی گره گشای مشکلات نیازمندان باشند

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان گفت: در شرایط کرونا معیشت و اقتصاد مردم دچار مشکل شده است مسئولان باید با روحیه جهادی و انقلابی برگرفته از فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت گره از مشکلات نیازمندان باز کنند.
کد خبر: ۹۳۰۸۳۹۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت هفته تبیین نقش استان سیستان و بلوچستان در چهل سالگی دفاع مقدس از تعداد بیش از ۲۰۰ نفر از کارگران شهرداری و پارکبانان زاهدان تجلیل و قدردانی شد.

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدا و رزمندگان به تکلیف و رسالت خود عمل کردند و با حضور در جنگ نابرابر در مقابل دشمن ایستادند و پیروز شدند.

این مسئول بیان کرد: در شرایط امروز که به علت ویروس منحوس کرونا معیشت و اقتصاد مردم دچار مشکل شده است مسئولان باید با روحیه جهادی و انقلابی برگرفته از فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت گره از مشکلات نیازمندان باز کنند.

مدیر سازمان بسبج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بسیج کارمندان در شرایط امروزی جامعه با تاسی از شهدا و ادامه دادن راه و سیره آن‌ها طی اقدامی خدا پسندانه در مراسمی بیش از ۲۰۰ کارگر شهرداری و پا کبانان را تجلیل و تکریم کرد.
 
گفتنی است در پایان به کارگران شهردار بسته های کمک معیشتی هر بسته به ارزش پانصد هزار تومان اهدا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار