رونمایی از 8 جلد کتاب جدید با موضوع دفاع مقدس در یاسوج

همزمان با اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی 8 جلد کتاب جدید با موضوع دفاع مقدس در آیینی با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شدند.
کد خبر: ۹۳۰۹۱۴۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: در سال جاری 40 جلد کتاب  و 10 جلد کتاب صوتی توسط این بنیاد به چاپ رسیده و یا منتشر شده است.

سرهنگ پاسدار امیر عباس آسمند ابراز داشت: این آثار در حوزه رمان, شعر, زندگی نامه, خاطره, پژوهش و فیلمنامه تولید شده اند و امروز از این تعداد 8 جلد کتاب رونمایی شد که دو کتاب در حوزه کودک و نوجوان,  سه کتاب مربوط به زندگی نامه شهدا و رزمندگان, دو کتاب خاطره, یک کتاب نمایشنامه هستند.

این کتاب‌ها «مجاهد نستوه»، «زخم عاشورا هنوز تازه است»، «عشق زخمی»، «عشقی که زیر خاکریزها دفن شد»، «وقتی برای ماندن»، «تمنای وصال»، «نام‌ها و یادها» و «رویش‌ها» نام دارند.

کتاب «زخم عاشورا هنوز تازه است» زندگینامه و خاطرات شهید «سید آله زکی‌پور» است که به قلم حجت‌الاسلام «سید قاسم زکی‌پور» به رشته تحریر درآمده است.

کتاب «مجاهد نستوه» خاطرات «سید عزیزالله لطیفی‌نژاد» از رزمندگان دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد است که توسط «سیدکاظم فاضل» گردآوری و به رشته تحریر درآمده است.

 کتاب‌های «عشق زخمی» و «عشقی که زیر خاکریزها دفن شد» دو عنوان کتاب داستان کوتاه دفاع مقدس است که توسط «شهربانو پاک‌نژاد» و «افسانه موسایی» نگارش شده‌اند.

 کتاب «وقتی برای ماندن» یک عنوان کتاب نمایشنامه دفاع مقدس است که توسط «اورنگ نارکی» از نمایشنامه‌نویسان استان کهگیلویه و بویراحمد به رشته تحریر درآمده است.

 کتاب‌های «تمنای وصال» و «رویش‌ها» نیز دو عنوان کتاب کودک هستند که توسط «بنت‌الهدی احمدی» و «مرضیه جوشن» گردآوری شده‌اند.

 این کتاب‌ها در سال 1399 با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات