جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

ما، امروز حاج قاسم های بالفعل و بالقوه زیادی در کشور داریم

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در آئین نخستین سالگرد شهادت سردارسلیمانی گفت: ما یک شهید سلیمانی ازدست دادیم اما، امروز حاج قاسم های بالفعل و بالقوه زیادی در کشور داریم .
کد خبر: ۹۳۰۹۲۸۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین نخستین سالگرد شهادت سردارسلیمانی که در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، گفت: ما یک شهید سلیمانی ازدست دادیم اما، امروز حاج قاسم های بالفعل و بالقوه  زیادی در کشور داریم که باید این افراد را بشناسیم و مانند او تربیت کنیم. وی ادامه داد: اگرچه رسیدن به شخصیت افرادی مثل حاج قاسم سخت است و نیاز به تلاش وجدیت و خودساختگی و تهذیب نفس دارد، اما اگر نمی توانیم مانند او شویم سعی کنیم مسیر او را طی کنیم.

همرزم سردارسلیمانی همچنین به تشریح خصوصیات اخلاقی و ولایت مداری شهید سلیمانی پرداخت و در مورد نحوه زندگی و طی کردن مسیر تعالی او سخنانی مطرح کرد و افزود: حاج قاسم پس از طی مراحل مختلف فرماندهی و ماموریت های خطیری که در دوران دفاع مقدس داشت، به فرماندهی نیروی قدس منصوب شد و این سپاه را به عنوان یک ارتش بین المللی اسلام را تشکیل داد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر، در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه و ایم فاطمیه گفت: از خصوصیات حضرت زهرا (س) پشتیبانی از ولایت بود و حضرت علی (ع) را همانند کعبه تشبیه کرد که مردم به گرد او می چرخیدند. در ادامه این مراسم گروه سرود سربازان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) که با هدایت رضا اکبرزاده در مدت کوتاهی سرود سردار سلیمانی را تهیه کرده بودند،  سرود سردارملی شهید سلیمانی را اجرا کردند که مورد استقبال مدعوین قرار گرفت.

ارسال نظرات