خبرهای داغ:
امام جمعه نطنز:

حاج قاسم سلیمانی خود را فدای ایران کرد

امام جمعه نطنز گفت: این سردار بود که فرسنگها دورتر از خاک ایران توانسته بود داعش را با خاک یکسان کند و حتی نگذارد قدمی به سوی ایران بردارند چه برسد به اینکه بخواهند نگاه چپ به این کشور کنند.
کد خبر: ۹۳۰۹۴۶۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، شب شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی مراسمی با حضور شهروندان، بسیجیان و نمازگزاران مسجد امام رضا علیه السلام نطنز به یاد و خاطره این شهید گرانقدر برگزار شد.

حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه نطنز اظهار داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران با وجود افرادی به امثال حاج قاسم سلیمانی است که توانسته در مقابل دشمنان قد علم کند و با اقتدار در مقابل جنایتهای آمریکا و اسرائیل بایستد.

وی اضافه کرد: این سردار بود که فرسنگها دورتر از خاک ایران توانسته بود داعش را با خاک یکسان کند و حتی نگذارد قدمی به سوی ایران بردارند چه برسد به اینکه بخواهند نگاه چپ به این کشور کنند.

در این مراسم از بسیجیان حلقه های صالحین که در امر نماز جماعت فعالیت داشتند تقدیر و جوایزی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

همچنین از کلیه بسیجیانی که در طرح غربالگری سلامت (قرارگاه حافظان سلامت محله محور پایگاه ) فعالیت داشتند با اهدا لوح سپاس به امضا فرماندهی حوزه مالک اشتر از آنان قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار