به نیابت از سردار دلها در مناطق عشایری؛

توزیع بیش از 200 بسته معیشتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان از توزیع بیش از 200 بسته معیشتی و 30 عدد بخاری به نیابت از سردار دلها در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۹۵۴۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ ایزدی در رزمایش خدمت مومنانه بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با گرامیداشت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: همان طور که شهید قاسم سلیمانی نوشتند افتخارم این است که نسب لر دارم ، افتخار داریم ایل سلیمانی بخشی از پیکره ایل بزرگ بختیاری است.

وی در خصوص رزمایش کمک مومنانه در مناطق عشایری گفت: از ابتدای امسال با شعار محوری ده هزار شهید جامعه عشایری کشور ده هزار خدمت، اقدامات و خدمات فرهنگی، محرومیت زدایی و بهداشتی و درمانی در مناطق عشایری استان انجام شده است.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی افزود: از ابتدای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری ناحیه عشایری با همکاری سپاه استان، بسیج سازندگی خیرین و گروههای جهادی سپاه و بسیج از جمله گروه جهادی شهید خدادادی و نذر مهربانی و قرارگاه امام رضا(علیه السلام) 1700 خدمت در مناطق عشایری استان ارائه داده است.

وی برگزاری یادواره شهدای عشایر، سرکشی از خانواده های شهدا؛ جشنواره بازیهای بومی و محلی، کارگاههای تحکیم خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از جمله اقدامات فرهنگی در مناطق عشایری عنوان کرد.

ایزدی افتتاح بیش از 32 خانه محرومین و مددجویان با همکاری بسیج سازندگی استان و کمیته امداد، اردوهای جهادی یک روزه و 7 روزه، بهسازی و ساخت جوی آب وتعمیر و مرمت آبشخور احشام، احداث سرویس های بهداشتی در مناطق عشایری، توزیع بسته های معیشتی، اهدای لوازم منزل و جهیزیه را نیز از جمله خدمات در زمینه محرومیت زدایی بیان کرد.

وی با اشاره به توزیع 30 بخاری گازی و 200 بسته معیشتی به نیابت سردار سلیمانی در مناطق عشایری گفت: با همکاری گروه جهادی شهید خدادادی و نذر مهربانی این اقلام در مناطق عشایری میهه، سردشت، دیناران، صمصامی، مشایخ و چغاخور توزیع می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار