مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان البرز:

علامه مصباح یزدی برملا کننده‌ی توطئه‌های نفوذیان و اندیشه‌‌ی غرب گرایی بود

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان البرز اظهار داشت: علامه مصباح یزدی بارها بخاطر علمداری عمارگونه انقلاب اسلامی مورد هجمه ی بدخواهان بیرونی و نوکران درونی استکبار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۰۹۵۸۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

حجت السلام و المسلمین محدرضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی رحلتِ ملکوتی حضرت علامه مصباح یزدی(ره) در گفت‌وگو با خبرگزاری کوثر از کرج با اشاره به طرح های ولایت و جلسات بصیرت افزاییِ علامه مصباح ادامه داد: اساسِ طرحِ ولایت یک طرحِ فرهنگی است که بیست و چهار سال پیش به همت و ابتکار مرحوم علامه مصباح یزدی(ره) با هدفِ معرفی مبانی اسلامی با حضور ۴۰۰ دانشجو خواهر و بردار از سراسر کشور در دانشگاه فردوسی مشهد پایه گذاری شد.

وی اظهار داشت: علامه مصباح یزدی(ره) برملا کننده ی توطئه های نفوذیانی با اندیشه‌ ی لیبرال و غرب گرایی و نوکران آمریکا بود. مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به علامه داشتند و از شخصیت علمی و سیاسی علامه بارها در جمع دانش آموختگان طرح ولایت تقدیر کردند و ایشان را به معنی واقعی کلمه بصیر می دانستند.

حجت الاسلام محدر طرح ولایت را متمایز از طرح های فرهنگی دیگر خواند و گفت: ناظر این طرح یک اسلام شناس به تمام معنا است و همین امر طرح ولایت را از دیگر طرح ها متمایز میکند.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان البرز تصریح کرد: حضرت آقا ۱۰ سال پِیاپی با دانش آموختگان این دوره دیدار می کردند و بشارت می‌دادند: "جایِ خالیِ شهید مطهری(ره) با وجودِ‌مبارکِ علامه مصباح یزدی پُر شده است"حضرت آقا علامه را فیلسوف، متفکر، فقیه، صاحب نظر در مسائل اسلامی معرفی کرده اند.

وی افزود: ان شاء الله شاگردان تربیت شده ی علامه مصباح در جای جای جهان ادامه دهنده ی راه علامه مصباح خواهند بود.

وی با اشاره بر تقاضای کشورهای مختلف و نهاد های مختلف در داخل کشور اعم از نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش، طلاب، دانشجویان، فرهنگیان از موسسه آموزش آزاد امام خمینی(ره) برای برگزاری دوره طرح ولایت اظهار داشت: اندیشه های والا و آزادی بخشِ بنیادین اسلامیِ علامه برای تمامی ملت ها در ایران و جهان ماندگار خواهد بود، مرحوم علامه خودشان فرمودند:" من روزی را می بینم که طرح ولایت میلیونی خواهد شد" امروز همان روز است، طرحِ ولایت میلیونی شده و به تمام سطوح رسیده و فقط متعلق به عرصه ی ایران اسلامی نیست. حاج قاسم سلیمانی دل ها را و مرحوم علامه مصباح اندیشه ها را در سراسر حهان فتح کرده است.

حجت الاسلام محدر تصریح کرد: مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در صدد برگزاری دوره های تربیت مدرس که متشکل از ۶ مبانیِ معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق، فلسفه سیاست است، می باشد.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: این ضایعه دردناک را به محضر امام زمان (عج)، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، خانواده محترم ایشان، شاگردان آن استاد عزیز و عموم مردم ایران و مسلمانان جهان تسلیت عرض میکنم و علو درجات را برای ایشان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

خبرنگار: رحمت نژاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار