سعید زعفری هشجین

نابودی داعش مرهون رشادت‌های حاج قاسم است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهید سلیمانی پرچم حق و حقیقت را در مقابل هیمنه داعش برافراشت و نابودی کفر و داعش، مرهون رشادت‌های این سردار بزرگ اسلام است.
کد خبر: ۹۳۰۹۷۴۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷

نابودی داعش مرهون رشادت‌های حاج قاسم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  سردار جلیل بابازاده قانع  در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مسجد امام علی (ع) برگزار شد اظهار کرد: شخصیت سردار سلیمانی را مثال زدنی و کم نظیر است که در کشور ما و حتی در جهان اسلام و همه کشورهای آزادیخواه، به این مرد بزرگ محبت و علاقه دارند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته دوران پرافتخار دفاع مقدس بود، افزود: شهید سلیمانی پرچم حق و حقیقت را در مقابل هیمنه داعش و به عنوان یک سردار عاشورایی و ایرانی برافراشت و نابودی کفر و داعش، مرهون رشادت‌های این سردار بزرگ اسلام است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و عملیات کربلای چهار و پنج گفت: همچنانکه در دوران دفاع مقدس و علیرغم کمبود امکانات در بن بست قرار نگرفتیم و قهرمانانه جنگیدیم امروز نیز با وجود دشمنی‌های استکبار جهانی توانسته ایم به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

سردار بابازاده با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تجلیل از مدافعان سلامت، افزود: علیرغم تلاش همه جانبه دشمن در ایجاد جنگ روانی و تبلیغاتی در راستای دلسرد کردن جامعه، در شرایط فعلی، سربازان خط مقدم دفاع از سلامتی مردم، پزشکان و دانشمندان کشورمان همانند سربازان دفاع مقدس با جان و دل و شبانه روزی جهاد می‌کنند که قطعاً این تلاش و ایثار در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی همکاری مشترک سپاه و دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح شهید سلیمانی را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: وقتی بر اساس یک فهم مشترک و هم افزایی و با بهره گیری از امکانات موجود در مقابل این تبلیغات شوم و نافرجام بایستیم قطعاً در مهار و نابودی این ویروس منحوس پیروز خواهیم بود، چرا که نام سردار سلیمانی زینت بخش این طرح بوده و امروز تأمین آرامش و سلامت مردم وظیفه ما است و در صورت به خطر افتادن سلامتی مردم، سپاه همانند دوران دفاع مقدس، به عنوان یک سرباز و با تمام امکانات در خدمت مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اقدام شایسته برگزار کنندگان مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل قدردانی کرد و گفت: با وجود بیماری کرونا و نبود امکان برگزاری مراسم با تعداد زیاد مشتاقان سردار سلیمانی، در حال حاضر برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ایشان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بسیار ارزشمند است.

شاخصه‌های سردار سلیمانی مطابق با آیات قرآن بود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و تسلیت ارتحال آیت الله مصباح یزدی، گفت: به دلیل شرایط کرونا و محدویت‌های موجود، مراسم با حضور بسیار کم مشتاقان و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حمید واحدی زاده با بیان اینکه سردار سلیمانی نه به عنوان یک شخص بلکه به عنوان یک مکتب بوده و باید از این مکتب بهره کافی را ببریم، اظهار کرد: مبارزه، جهاد و کنشگری مثبت با تمام قوا، عبادت، تعبد در برابر خدا، دفاع از ولایت، بندگی کامل خداوند، آمر بودن به معروف و ناهی بودن از منکر و بصیرت را از جمله ویژگی‌های مؤمنین حقیقی است که سردار سلیمانی دارای تمام این شاخصه‌ها بود.

وی با اشاره به آیات قرآن در خصوص ویژگی‌های مؤمنین، افزود: تمامی صفات و ویژگی‌های بیان شده در قرآن کریم در سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی متجلی شده بود و همین موضوع باعث شد که ایشان در قلب تک تک مسلمانان و انسان‌های آزاده و با فطرت پاک جای داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار