در جمع مردم روستای ارمندبیان شد؛

سردار سلیمانی مرد میدان بود

از کارشناسان مسائل سیاسی در جمع مردم روستای ارمند از توابع شهرستان خانمیرزا گفت: سردار سلیمانی مرد میدان بود.
کد خبر: ۹۳۰۹۸۰۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ یکی از کارشناسان مسائل سیاسی در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جمع مردم روستای مسن از توابع شهرستان خانمیرزا که با رعایت اصول بهداشتی برگزارشد، گفت: سردار سلیمانی دانش آموخته مکتب امام خمینی رحمة الله علیه بود که توانست آموزه های دریافتی خود در این مکتب را در عمل پیاده سازی کند.

امرالله کمکی افزود: سردار سلیمانی فرمانده ای بود که دشمنان ایشان نمی‌توانستند از توانایی و شجاعت او تعریف نکنند زیرا ایشان یک رزمنده شجاع ، ولایتمدار و بصیر بود ، آداب نظامی و سیاسی و دیپلماسی را به خوبی می‌شناخت و به صورت جوان مردانه در مقابل دشمنان می ایستاد.

وی ادامه داد: امروز جامعه ما نیاز زیادی به سردارسلیمانی ها دارد تا بتواند با زیر پا گذاشتن نفس خود از آرمان های انقلاب اسلامی در داخل و خارج از مرزهای کشور دفاع کند و برای ایران اسلامی و دین اسلام عزت به دست آورد.

کمکی افزود: یکی از دلایل موفقیت سردار سلیمانی در ماموریت های خود بحث ولایت پذیری و مطیع امر ولایت بودن ایشان بود که در همه جا از ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و دفاع جانانه می‌کرد و حتی در وصیت نامه خود به این امر مهم تاکید داشت.

وی اضافه کرده دشمنان اسلام به خوبی فهمیده اند که اگر ولایت فقیه در جامعه ضعیف گردد می توانند به اهداف خود در کشور ایران برسند و به همین خاطر دست به تخریب ،تحریف و فتنه گری می زنند تا اینکه بتوانند با سربازان داخلی خود به اهداف شومشان برسند که به فضل خدا با بیداری ملت و پیروی از ولایت فقیه نقشه آنها نیز با شکست مواجه خواهد شد.

در پایان این برنامه از رزمندگان دفاع مقدس با اهدای عکسی از سردار سلیمانی و رهبر معظم انقلاب اسلام تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار