مراسم سردار دلها و عمار انقلاب در اردل؛

سردار دلها ولایتمداری خستگی ناپذیر بود

مراسم یکمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و در گذشت عمار انقلاب ، مجاهد نستوه عالم فرزانه آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در در اردل برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۰۹۹۷۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال وبختیاری؛ همزمان با ایام فاطمیه ، دهه بصیرت" نخستین سالگرد شهادت سردار مقاومت و رحلت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی مراسمی در در سپاه ناحیه اردل برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر با تسلیت ایام شهادت سبب خلقت بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها و گرامیداشت نهم دی ماه دهه بصیرت، نخستین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، رحلت عمار انقلاب و چهلمین روز شهادت دانشنمد هسته ای حاج محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه گفت: عالم ربانی و عمار انقلاب در عرصه های مختلف انقلاب با بصیرت و شجاعت ایستادند و از ولایت فقیه و انقلاب با شجاعت دفاع کردند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: از جهت نوآوری ها و توانمندی در نقد و ارزیابی آرای بزرگان و نیز ارائه دیدگاه ها و آرا و راهکارهای جدید در عرصه های مختلف به ویژه در معرفت شناسی و فلسفه اخلاق و فلسفه حقوق از نوادر دوران بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر گفت: علامه آیت الله مصباح یزدی عمار انقلاب و مدافع و فدایی ولایت فقیه بود.

این مقام مسئول افزود: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، مردمیدان ، بصیر ، ولایتمداری خستگی ناپذیر بود و با شهادتش جهان را متحول کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار