خبرهای داغ:
رسول مظاهری
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج):

شهید سلیمانی محبوب ترین فرد در بین آزادی خواهان جهان/ حاج قاسم افتخار ایرانی هاست

حاج قاسم در سوریه و عراق مقابل گروهک های تروریستی ایستادند تا مردم را نجات دهد، امروز هم بسیجیان و خیرین برای آزای زندانیان جرائم غیر عمد دست به دست هم دادند، مکتب حاج قاسم است
کد خبر: ۹۳۱۰۸۴۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت الاسلام رحمت الله صادقی در آیین آزادی 100 زندانی جرائم غیر عمد به نیابت از سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) در آخرین لحظات عمرشان به حضرت علی (ع) فرمودند من در زندگی دروغ نگفتم، خیانت نکرده و با تو مخالفت نکردم؛ اگر این سه مورد را خانواده های ما رعایت کنند مشکلات زیادی از جامعه حل می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اگر شهید حاج قاسم سلیمانی امروز محبوب ترین فرد در بین آزادی خواهان جهان است به دلیل داشتن ویژگی هایی حضرت زهرا (س) مانند ولایتمدار و اهل عبادت بودن، است.

وی افزود: محبوبیت برای کسی است که عمل صالح داشته باشد، امروز حاج قاسم سلیمانی افتخار ما ایرانی ها است و رهبر انقلاب در خصوص حاج قاسم از مکتب او یاد کردند.

صادقی با بیان اینکه واژه مکتب از ملت خیلی وسیع تر است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در خصوص شهیدبهشتی فرمودند که بهشتی یک ملت، برای ملت ما بود اما رهبر انقلاب در خصوص حاج قاسم از واژه مکتب استفاده کردند که اگر علمشان افتاد فرد دیگری آن را بر می دارد.

وی خاطر نشان کرد: مکتب سلیمانی همان مکتب اسلام، حضرت علی (ع)و فاطمه (س) است و همه ما می توانیم در این مکتب قدم برداریم؛ حاج قاسم سلیمانی به مردم محروم خدمت می کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) تأکید کرد: حاج قاسم در سوریه و عراق مقابل گروهک های تروریستی ایستادند تا مردم را نجات دهد، امروز هم بسیجیان و خیرین برای آزای زندانیان جرائم غیر عمد دست به دست هم دادند، و این مکتب حاج قاسم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار