خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان:

مسکن محرومین شهرستان کبودراهنگ با قوت در حال پیگیری است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: مسکن محرومین شهرستان کبودراهنگ با قوت در حال پیگیری است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان خرداد ماه سال آینده تکمیل شود.
کد خبر: ۹۳۱۰۸۵۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳

مسکن محرومین شهرستان کبودراهنگ با قوت در حال پیگیری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید اسکندر صیدایی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه در شهرستان کبودراهنگ ۲ هزار و ۸۸ شغل در سال جاری ایجاد شده است، اظهار داشت: راه شهرستان‌های بهار، گل تپه و علیصدر بر اساس ماده ۵۶ یکی از اولویت‌های وزارت راه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مقرر شد موضوع راه خلعت‌آباد، کبودراهنگ، قیدار با حمایت نمایندگان مجلس پیوست پروژه‌های مهم دیگر اعتباردار شود، گفت: مسکن محرومین شهرستان کبودراهنگ با قوت در حال پیگیری است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان خرداد ماه سال آینده تکمیل شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان در خصوص آنتن‌دهی و خدمات اینترنت استاندار با وزیر مربوطه دیدار داشته است، گفت: مدیرکل آموزش و پرورش موظف است تا پایان سال پیگیر رفع مشکلات این منطقه باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان کبودراهنگ نیاز به سی‌تی‌اسکن دارد، گفت: با هماهنگی استاندار با علوم پزشکی تاکید شده است که تا پایان دهه فجر این دستگاه تحویل شهرستان شود.

صیدایی عنوان کرد: گازرسانی به دو روستای باقیمانده بدون گاز در کبودراهنگ در اولویت قرار گرفته شده است.

*لزوم توجه به بخش گردشگری کبودراهنگ

فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه تعیین تکلیف شدن مدارس فرسوده و تخریبی بسیار مهم است، اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش مرکزی کبودراهنگ که دارای آب و هوای متنوع است از لحاظ گردشگری صفر بوده و توجه به منطقه قلی آباد این نقص را جبران می‌کند.

حجت اله مهدوی با بیان اینکه این طرح یکی از نیازهای اصلی مردم این بخش است که منطقه گردشگری ندارد، گفت: با ارائه طرح منتظر نتیجه مشاور میراث فرهنگی هستیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‎های مهار سیل سال گذشته به دستور مسئولین ارشد اجاره شد که ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان به بخش خصوصی بدهکار هستیم، با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: برای برگزاری انتخابات باید بستر لازم فراهم شود.

فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه بزرگ‌ترین و سوق الجیشی‌ترین شهرستان از لحاظ امکانات، گردشگری و راه‌های مواصلاتی در سطح استان شهرستان کبودراهنگ است، گفت: کبودراهنگ ۳۰۰ میلیون تومان برای صدا و سیما اعتبار گذاشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار