خبرهای داغ:
مسئول هیئت رزمندگان اسلام همدان:

هیئت‌های مذهبی امروز پیشانی جنگ نرم هستند

مسئول هیئت رزمندگان اسلام همدان گفت: به طور قطع امروز پیشانی اصلی جنگ نرم هیئات مذهبی هستند.
کد خبر: ۹۳۱۱۷۵۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷

هیئت‌های مذهبی امروز پیشانی جنگ نرم هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین افتتاح هیئت‌های مذهبی گردان‌های امام علی(ع) سپاه ناحیه همدان با حضور بسیجیان عضو در این گردان‌ها در نمازخانه سپاه ناحیه همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام همدان در این مراسم اظهار داشت: به طور قطع امروز پیشانی اصلی جنگ نرم هیئات مذهبی هستند.

مصطفی میرزایی ابراز داشت: دشمنان در جنگ نرم از ابزار مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، رسانه‌ای و روانی استفاده می‌کنند تا ارزش‌های جامعه ما را نابود کنند و خنثی کننده تمام این ترفندها حضور افراد در هیئت‌های مذهبی و گریه بر مصائب اهل بیت (ع) است .

وی گفت: تمام شهدایی که چه در دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم اهل بیت(ع) تقدیم کردیم، برخاسته از این هیئت‌ها بودند .

مسئول هیئت رزمندگان اسلام همدان خاطرنشان کرد: زمانی که سردار رشید اسلام، «حاج قاسم سلیمانی» به همدان تشریف آورده بود و در حسینیه امام(ره) مراسمی برگزار شد، زمانی که روضه شروع شد ایشان منقطع از این دنیا شد و یک حالت روحانی عجیبی به ایشان دست داد که نشان از عشق و علاقه ایشان با روضه بود .

وی گفت: یکی از افتخارات هیئت رزمندگان اسلام این است که بدنه آن را دلاورمردان بسیجی تشکیل داده‌اند، همان بسیجی‌هایی که در هر جایی ما مشکل داشته باشیم به سرعت به آن جا می‌شتابند، بنابراین ما به پاس زحمات و همچنین انس و الفت بیشتر آنها با ائمه اطهار(ع) برای اولین بار هیئت‌هایی را برای هر گردان‌ امنیتی امام علی (ع) تشکیل داده‌ایم و انتظار داریم این هیئت‌ها مسیر الی الله را برای ما و بسیجیان هموارتر کند .

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار