فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

سردار سلیمانی استکبار را با شهادتش نیز شکست داد

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با گرامیداشت یاد و نام سردار سلیمانی، اظهارداشت: سردار سلیمانی هم در دوران حیات خود استکبار را شکست داد و هم با شهادتش موجب شکست هیمنه استکبار شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۰۷۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم در آیین تجلیل از فرزندان پاسداران سپاه عاشورا با بیان اینکه دنیا به شخصیت و راه و منش سردار سلیمانی غبطه می خورد، افزود: ایشان امنیت، آرامش، عزت و قدرت برای ملت ایران در زمان خدمتشان و بعد از شهادتشان آفریدند.

وی اضافه کرد: دانشمندان بزرگ ما توسط صهیونیست‌ها ترور شدند، این شهدا نخبگان و برجسته گان علمی کشور مان بودند و آنچنان جایگاه‌های علمی و معنوی را پیدا می‌کنند که استخوان در گلوی دشمنان می‌شوند و دشمن تلاش می‌کند تا این دانشمندان را ترور و شهید کند.

سردار خرم بیان داشت: دشمن تمامی خاکریز‌ها را آمده و متوجه شده که فزرندان ما به گونه‌ای تربیت شده اند، که در مقابل دشمنان می‌ایستند، از همه راه‌ها اقدام کردند و توطئه‌ها کردند، اما ملت ایران علیرغم همه محدودیت‌ها و تهدید‌ها و توطیه‌ها به پیشرفت‌های زیادی رسیده است.

وی تاکید کرد: اگر ما تفکر دینی را با پیشرفت علمی در هم بیامیزیم همان عزتی که مد نظر رهبر فرزانه انقلاب است که قوی باشیم به نتیجه می‌رسد.

سردار خرم ادامه داد: وقتی می بینیم فززندان همرزمان ما چهره‌های نخبه علمی کشور هستند و به درجات بالای علمی رسیدند، بسیار لذت بخش و مسرت بخش است و حتما وجود تک تک این جوان‌ها برای همه جامعه بخصوص  مقام معظم رهبری که اینقدر نسبت به جایگاه علم توجه دارند، مایه افتخار است.

در این آیین از رتبه های برتر کنکور و نخبگان علمی فرزندان پاسداران سپاه عاشورا تجلیل شد.

 

ارسال نظرات