خبرهای داغ:

حضور ۱۳۰۰۰ نفر دانش آموز پسر متوسطه دوم در اردوهای غیر حضوری راهیان نور

در آستانه یوم الله 22 بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مراسم افتتاحیه اردوهای غیر حضوری دانش آموزان پسر استان اصفهان از کنار مزار شهیدان از گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۵۶۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، در آستانه یوم الله 22 بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، در هشتمین روز از بهمن ماه ۱۳۹۹، مراسم افتتاحیه اردوهای غیر حضوری دانش آموزان پسر استان اصفهان از کنار مزار شهیدان والامقام حاج حسین خرازی، احمدکاظمی، ردانی پور و سایر شهدای دفاع مقدس از گلستان شهدای اصفهان با حضور سرهنگ حسین رجب‌پور رئیس بسیج دانش آموزی و سرهنگ علی پیمان صفت رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان به همراه مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی ، شکری رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل استان اصفهان،  برگزار شد.

در این مراسم مهدی اسماعیلی با اشاره به اینکه همه ساله در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اردوهای راهیان نور برگزار می شود اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری اردوی حضوری دانش آموزان در یادمان های راهیان نور میسر نشد اما با هماهنگی بعمل آمده با سازمان بسیج دانش آموزی استان قرار شد دانش آموزان بصورت غیر حضوری در این اردو حضور داشته باشند که در این مرحله 13 هزار نفر دانش آموز پسر پایه دهم و پایه دوازدهم هنرستان در این اردوی غیر حضوری شرکت می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: در دوره اول و در آذر ماه موفق به برگزاری اردو ویژه دختران با شرکت 14 هزار نفر شدیم که با رضایت دانش آموزان و استقبال همکاران محترم فرهنگی مواجه شد. ضمن اینکه امسال در مجموع بالغ بر 30 هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان در اردوهای راهیان نور به صورت غیر حضوری شرکت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها