خبرهای داغ:
رسول مظاهری

رئیس پلیس راهور استان اصفهان: طرح ممنوعیت تردد شبانه در اصفهان ادامه دارد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح ممنوعیت شبانه همچنان در اصفهان و شهرهای بیش از ۲۰۰ هزار نفر این استان برقرار است.
کد خبر: ۹۳۱۵۶۷۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به استمرار طرح ممنوعیت شبانه در استان اصفهان اظهار داشت: این طرح تا اطلاع ثانونی برقرار است و لغو نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه در اصفهان و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان اصفهان با هر رنگ بندی اجرایی می‌شود، ابراز داشت: در دیگر شهرهای استان نیز در صورت وجود ظرفیت مورد نیاز این محدودیت‌ها با حضور نیروهای راهور در سطح شهر اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه در بسیاری از شهرها اعمال قانون برای این محدودیت‌ها با استفاده از دوربین و مأموران پلیس راهور اجرایی می‌شود، ادامه داد: تاکنون حدود سه هزار و ۵۰۰ خودروی متخلف در این زمینه اعمال قانون شده‌اند.

وی با بیان اینکه این محدودیت از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده است، تصریح کرد: زمان اجرای این طرح همچنان از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد اجرایی می‌شود.

عدم لزوم مراجعه به دفاتر اسناد رسمی برای ثبت سند

سرهنگ محمدی همچنین با بیان اینکه با تمهیدات صورت گرفته و بر اساس حکم دیوان عدالت اداری سند صادر شده از سوی پلیس راهور حکم سند قانونی را دارد، ابراز داشت: از این رو هیچ الزامی برای ثبت سند خودرو در دفاتر رسمی وجود ندارد.

وی افزود: مراجع قضائی مالکیت وسایل نقلیه موتوری را از پلیس راهور استعلام می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار