آغاز پروژه محرومیت‌زدایی 3000 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان

امروز و با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، بزرگترین پروژه محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان کلید خورد.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۶۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

صبح امروز با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و سید پرویز فتاح، عملیات اجرایی بزرگترین پروژه محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش 3 هزار میلیارد تومان افتتاح شد.

در این مراسم که به طور متمرکز در ستاد بنیاد مستضعفان در حال برگزاری است، بزرگترین عملیات محرومیت زدایی در نقاط هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد در سراسر کشور آغاز شد و رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس بنیاد مستضعفان، با مسئولان استان های سیستان و بلوچستان، ایلام، هرمزگان و گلستان به طور مستقیم ارتباط برقرار کردند.

در بزرگترین عملیات محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان، اقدامات اجرایی در بخش های «فرهنگی، ورزشی و گردشگری»، «آبرسانی، راه و زیرساخت»، «کشاورزی و دامپروری»، «مسکن»، «آموزشی، بهداشت و درمان» و همچنین در حوزه «کمک معیشتی» متمرکز خواهد بود.

در این عملیات بیشترین هزینه محرومیت زدایی متعلق به استان سیستان و بلوچستان است و پس از آن، کرمان و خوزستان بیشترین سهم از اعتبارات محرومیت زدایی را به خود اختصاص داده اند.

در این عملیات علاوه بر اقدامات محرومیت زدایی، بیش از 13 هزار و 200 سری جهیزیه به ارزش 151 میلیارد تومان به نوعروسان خانواده های محروم کشور اهدا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار