خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نطنز:

رزمایش الی بیت المقدس با شعار"پای کار انقلاب ایستاده ایم'"در دهه ی مبارک فجر

سپاه ناحیه نطنز رزمایش الی بیت المقدس را با شعار محوری " پای کار انقلاب ایستاده ایم" در دهه ی مبارک فجر برگزار می نماید.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۲۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، سپاه ناحیه نطنز رزمایش الی بیت المقدس را با شعار محوری " پای کار انقلاب ایستاده ایم" در دهه ی مبارک فجر برگزار می نماید.

سرهنگ شبانی زاده ضمن گرامیداشت دهه ی مبارک فجر گفت : تدبیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر این که  بسیج در همه محله های کشور ودر مقابل حوادث گوناگون، راهبرد و تاکتیک آماده داشته باشد؛ سازمان بسیج را بر آن داشت تا در سال99در راستای تحقق فرمان معظم له، با محور قرار دادن پایگاه های مقاومت مساجد و محلات و با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود در رده های بسیج ، دستگاه ها ، نهادها ، اقشار و تشکل ها به منظور خدمت رسانی به آحاد جامعه و ارتقاء امنیت پایدار در محلات نسبت به اجرای رزمایش الی بیت المقدس و نمایش اقتدار در دهه مبارک فجر با شعار محوری " پای کار انقلاب ایستاده ایم"اقدام نماید.

وی در ادامه افزود : این رزمایش به منظور کمک به ارتقاء امنیت در محله، تقویت پایگاه های مقاومت بسیج در در ابعاد گوناگون ،  احیاء پایگاه های مقاومت بسیج ، مشارکت حداکثری بسیج ، ایجادفضای همدلی درجامعه برای حمایت وپشتیبانی از مردم به صحنه آوردن تمامی ظرفیت دستگاهها ، نهادها و نقش آفرینی اقشار و رده های مختلف بسیج انجام خواهد شد

وی در پایان افزود : به یاری خداوند متعال این رزمایش علاوه بر اجرای گشت های بسیجی، ایست و کنترل ، شامگاه یادیاران ، اجرای مرحله سوم نهضت کمک های مومنانه ( تهیه و توزیع سبدهای معیشت، توزیع بسته های بهداشتی، اشتغال زایی، و تامین جهیزیه، تامین و مرمت مسکن و .... ) ، برگزاری حلقات صالحین ، توسعه فعالیت های خدمت رسانی در محلات آسیب پذیر، اجرای برنامه هاي فرهنگی مانند نمازجماعت، ادعیه، برگزاری مسابقات فرهنگی و... هم در رزمایش با هماهنگی و همکاری مسئولین و بازدید میدانی از این فعالیت ها  اقدامات لازم  به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار