مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان در گفت وگو با «بسیج»خبر داد

برگزاری همایش اسوه های صبر ومقاومت در زنجان

زنجان-مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان از برگزاری همایش اسوه های صبر ومقاومت همزمان با دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۵۷۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

لیلا رمضانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن تبریک فرارسیدن چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد:همزمان با هفته دفاع مقدس استانی زنجان ودهه مبارک فجر وتقارن آن با ولادت باسعادت حضرت زهرا(س)،همایش استانی اسوه های صبر ومقاومت در این استان برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد:هدف از برگزاری این همایش معرفی الگوی زن سوم مسلمان که مطالبه وانتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)از بانوان  بوده و تبیین هر چه بیشتر فداکاری ها  و ازخودگذشتگی های مادران و همسران شهدا،جانبازان،آزادگان دوران دفاع مقدس و نیز تجلیل از بانوان فعال در عرصه مقابله با ویروس کرونا که ادامه دهنده خط ایثار ومقاومت هستند، می باشد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج)افزود:تبیین جایگاه زنان در خانواده به عنوان همسر ومادر ودر جامعه به عنوان فردی تاثیرگذار واجتماعی نظیر حضرت زهرا(س)از دیگر اهداف برگزاری این همایش می باشد.

 

این مسئول با بیان اینکه این همایش در سال های گذشته با حضور حداکثری بانوان برگزار می شد،تصریح کرد:امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور وتاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای مقابله با این ویروس،همایش اسوه های صبر ومقاومت بصورت حضوری-نیمه حضوری در زنجان برگزار می شود.

 

رمضانی با تاکید بر اینکه به دلیل رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و عدم حضور مادران شهدا در این مراسم به دلیل کهولت سن،بسیج جامعه زنان اقدام به دیدار و تجلیل از این عزیزان بصورت سه نفره با حضور نمایندگان بسیج جامعه زنان،بنیاد شهید واداره کل حفظ آثار استان در درب منازل نموده است.

 

وی با اشاره به اینکه همایش اسوه های صبر ومقاومت با همکاری بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج)،بنیاد شهید وامور ایثارگران واداره کل حفظ آثار استان، روز چهارشنبه 15بهمن ماه 99 از ساعت 10صبح در محل سالن نور مجتمع شهید عطایی استان با حضور حداقلی بانوان وبا رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود،خاطرنشان کرد:سخنران این برنامه عشرت شایق؛نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ،نویسنده وپژوهشگر وسردار جهانبخش کرمی؛فرمانده سپاه زنجان می باشد.

 

رمضانی در پایان ازپخش همزمان همایش اسوه های صبر ومقاومت در فضای مجازی خبر داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار