فریدون عباسی:

آمریکا نمی‌تواند پیش شرطی برای ایران تعیین کند

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند و در حال نیز اگر بخواهند به برجام بازگردند نمی‌توانند پیش شرطی را برای کشورمان مشخص کنند.
کد خبر: ۹۳۱۷۳۲۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند و در حال نیز اگر بخواهند به برجام بازگردند نمی‌توانند پیش شرطی را برای کشورمان مشخص کنند.

 فریدون عباسی به شروط آمریکایی‌ها برای بازگشت به برجام اشاره کرد و گفت: زمانی که آمریکایی‌ها از برجام خارج شده بودند، ما در حال انجام تعهدات خود براساس مفاد تعهد نامه بودیم، تعهد نامه‌ای را که سردمداران ایالات متحده تهیه و تدوین کرده بودند.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا از برجام خارج شده است و در حال حاضر نیز نمی‌تواند برای بازگشت به این معاهده برای کشورمان تعیین تکلیف و در حقیقت موضوع دیگری را به ما تحمیل کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها به تعهدات خود عمل نکرده‌اند؛ بنابراین مجلس شورای اسلامی قانونی را تصویب کرده است که دولت نیز باید براساس این مصوبه یکسری اقدامات را در مسئله هسته‌ای انجام دهد.

ارسال نظرات