جشن 42سالگی انقلاب و میلاد حضرت زهرا(س) در ارمند

به همت پایگاه مقاومت بسیج عفت ارمند مراسم جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و میلاد حضرت زهرا(س) در روستای ارمند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۷۱۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم کارشناس مسائل سیاسی و اعتقادی ضمن تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: چنانچه میدانید ایام الله دهه فجر امسال با ایام ولادت حضرت زهرا(س) مصادف شده است و ما همزمان با گرامیداشت این ایام باید میلاد حضرت فاطمه (س) را عزیز بداریم و مراسم هایی در شان بانوی دو عالم برگزار کنیم .

وی افزود: چنانچه می دانید پیامبر اکرم (ص)درباره حضرت زهرا فرمودند هر کس او را بیازارد مرا آزرده و فاطمه پاره تن من است، حضرت زهرا(س) حلقه وصل امامت و ولایت است و کلید خشم و خشنودی خداست.

رسول غریبی افزود:: امروز در حالیکه حضرت مهدی موعود (عج) آن سلاله پاک دختر رسول خدا (ص) حاضر و ناظر است می بیند که پیروان اهل بیت (ع) جشن چهل و دومین سالگی انقلاب اسلامی را برپا می کنند و سال های متمادی هم جشن خواهیم گرفت چون مردم ما پیرو و دنباله رو مقام معظم رهبری و معتقد به مکتب امام حسین (ع) هستند.

غریبی گفت: دشمن از رویارویی مستقیم با ایران خسته و ناامید شده، روی به جنگ های نیابتی آورده و با پول سعودی های خائن و امارات داعش را تأسیس کردند تا جنایات بی سابقه ای را رقم بزند اما در مقابل همه اینها ایستادیم، سردار سلیمانی ها رفتند در آن طرف دنیا با داعش مقابله کردند تا مردم ایران شاهد جنایت های آنان نباشند و جنگ های نیابتی را خنثی کنند.

وی ادامه داد: ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی است ولی دشمن با فشارهای اقتصادی سنگین تر می خواست، ما نتوانیم شاهد پیشرفت انقلاب اسلامی باشیم این در حالی است که انقلاب اسلامی امروز تبدیل به یک درخت تنومندی شده که شاخ و برگش از کشورهایی مثل سوریه و عراق و لبنان و یمن سر بر آورده است.

پخش شیرینی از دیگر برنامه های این جشن بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار