خبرهای داغ:

تقدیر رئیس سازمان بسیج مستضعفین از صداوسیمای مرکز زنجان

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج با ارسال لوحی از تلاش جهادی مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز زنجان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۷۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ یوسفیان معاون روابط عمومی سازمان بسیج ضمن دیدار با سید محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از همکاری و همراهی این مرکز در انعکاس مطلوب فعالیت‌های بسیج با اهدا لوحی از جانب رئیس سازمان بسیج از وی تقدیر و تشکر کرد.

 
تقدیر رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از صداوسیمای مرکز زنجان

 
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه صدا و سیما در خط مقدم جنگ رسانه‌ای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد، کارکنان رسانه را راهیان وادی آگاهی، عشق و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی نامیده و از آنان تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است: امروز در عصر اسارت بشر در تار‌های نامرئی تبلیغات و امواج نامحسوس رسانه‌های اغواگر و ظلمت افکن، هنوز هم رسانه‌های روشنگر و بیداری بخش، نور هدایت را برشام تاریک نفسیات می‌تابانند. بدینوسیله از زحمات شما و همکارانتان در صدا و سیمای مرکز زنجان قدر دانی نموده و برای همه تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم سعادت، سرافرازی و سربلندی مسئلت دارم.

در پایان این دیدار، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز با اشاره به این‌که بسیج شجره طیبه‌ای است که در طول سال‌ها تنومندتر و قوی تر  شده گفت: فعالیت در حوزه بسیج افتخاری است که رسانه ملی نیز به آن مفتخر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها