برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا در حسینیه شهیدسجادی بخش بزمان

به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا س. مراسم جشن میلاد این بزرگ بانوی اسلام درمحل حسینیه شهید سجادی بزمان و با حضور آحاد مردم ولایت مدار بزمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۱۴۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ایرانشهر، دراین مراسم حجت الاسلام کریمی امام جمعه بخش بزمان گفت:حضرت زهرا (س) والاترین بانوی جهان درتمام قرون و اعصار می‌باشد وتعالیم ایشان بهترین الگوی مطلوب زنان است و انشاا... با الگو پذیری از ایشان در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشیم.

وی عنوان کرد: هیچ چیز بالاتر از معرفت به اهل بیت پیامبر نیست. هرچه شناخت ایشان از اهل بیت بالاتر رود و بهره مندی اش از اهل بیت بیشتر می‌شود. خداوند می‌فرماید اگر زهرا (س) نبود اهل بیت و این عالم را هم خلق نمی‌کردم. پیامبر (ص) دست حضرت زهرا (س) را می‌بوسیدند، زیرا ایشان ریشه‌ی همه‌ی عالم و خود پیامبر بودند و پیامبر با بوسیدن ایشان ریشه و وجود خویش را می‌بوسیدند.

کریمی در ادامه افزود: حتی اهل بیت (ع) فرمودند: نمک غذایتان را از ما بخواهید، اما اهل بیت برای این نیامدند که تنها مشکل انسان‌ها را حل کنند، بلکه ماموریتشان این بود که بیایند انسان را تربیت کنند و انسان مودب به آداب الهی شود. آیه قران داریم که ما جن و انس را خلق نکردیم الا این که بندگی ما را کنند. امام باقر (ع) درمورد این آیه فرمودند:: یعنی معرفت نسبت به خداوند و معرفت نسبت به ما داشته باشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار