ویژه برنامه‌ای به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن در شهرستان زهک برگزار شد

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ویژه برنامه‌ای به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن در سالن ارشاد اسلامی شهرستان زهک برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۱۸۱۵۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرنگار روابط عمومی بسیج در زهک، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ویژه برنامه‌ای به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن به همت حوزه خواهران کوثر ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک در سالن ارشاد اسلامی شهرستان زهک با حضور فرمانده ناحیه سپاه زهک سرهنگ پاسدار محمد حیدری راد، مسولین ادارات، بسیجیان خواهر برگزار گردید.

امام جمعه معزز شهرستان زهک حجت الاسلام پوراندخت گفت:الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله طاهرین و صحبه المنتجبین
السلام علیک یا فاطمه الزهرا یا بنت رسول الله یا سیده نساء العالمین من الاولین و الاخرین
روز فرخنده میلاد دخت نبی گرامی اسلام، آن دردانه فاطمه اطهر علی‌ها السلام، همسر، ولی و مادر دو امام و همه امامان (ع) و مادر شیرزن کربلا زینب کبری (س) را به همه زنان جهان، مسلمانان و به ویژه ایرانیان و شما حضار محترم تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی گفت:فاطمه‌ای که نه تنها الگو برای زنان که الگویی برای همه انسان‌هاست فاطمه یعنی شهامت، شجاعت، حق‌باوری، حق‌مداری، دفاع از حق، بانویی که محبت و عشق و صفا را به خانه مولایمان برد و آن را الگویی برای همه همسران جهان قرار داد.

پوراندخت بیان کرد:سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، خوشحالیم که امسال پرشورتر و باشکوه‌تر مردم ما در سراسر کشور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند. من از همه ملت ایران بخاطر این حضور شکوهمند سپاسگزاری می‌کنم
۴۲ سال از خواست مردم ما برای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ایران گذشت، اما آرمان ملت ما همچنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی افزود:جمهوری اسلامی دو ارزش و دو آرمان در کنار خود دارد، مردم‌سالاری و دین‌سالاری. جمهوری اسلامی ایران تبلور شریعت در ظرفیت یک ملت بزرگ است، جمهوری اسلامی تجلی حکومت خداوند در قامت ملتی رشید است و جمهوری اسلامی ایران اعمال اراده الهی از طریق امتی بیدار و هوشیار است.

در پایان با حضور مسولین از فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان خواهر تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار