سپاه برای حفظ دستاور‌های انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران الگوی جدیدی از حکومت دینی اسلامی است که غرب و شرق را به عقب راند.
کد خبر: ۹۳۱۸۴۵۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸
به گزارش سخبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس در دیدار با حجت الاسلام پورذهبی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تببین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در این ایام سپاه بیت المقدس کردستان با تدوین برنامه‌های در کنار سایر دستگاه‌ها در عمق بخشی انقلاب اسلامی نقش موثری دارد.


سردار حسینی بر تکریم خانواده معظم شهدا در ایام الله دهه فجر و غبارروبی مزار مطهر شهیدان در ایام الله دهه فجر تاکید کرد.


فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: طبق دستورالعمل‌ها و جلسات هماهنگی مقرر شد تعدادی از برنامه‌های ایام الله دهه فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای حقیقی و تعدادی از آن‌ها در فضای مجازی برگزار شود.

وی از برگزاری رژه خودرویی همزمان با ۲۲ بهمن در سطح خیابان‌های استان کردستان خبر داد.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به نقش امام در شکل گیری انقلاب اسلامی در سال ۵۷ اشاره کرد و بیان داشت: امام فرشته نجات برای کشور بود که تغییرات اساسی در کشور به وجود آورد و باید تلاش کنیم میراث گرانب‌های امام راحل را به نحوشایسته حفاظت وتوسعه دهیم.

سردار حسینی گفت: انقلاب ۵۷ برگرفته ازتفکرات اسلامی و انقلابی امام است که قطب غرب و شرق را به عقب راند و قطب سومی به نام اسلام ناب برای مسلمان‌ها و برای همه عدالت خواهان جهان به ارمغان آورد و الگویی جدیدی از حکومت دینی اسلامی در عصر معاصر ارائه کرد که امروز یک الگوی قوی مورد اجرا و عملیاتی در جهان اسلام است و همه عزت‌ها و خیزش‌های حال حاضر نشات گرفته از روح بلند امام و انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: برای پاسداشت این انقلاب بزرگ و حفظ دستاورد‌های آن باید برنامه‌های شایسته و مناسب در فضای حقیقی و فضای مجازی برگزار کرد.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر کردستان عنوان کرد: انقلاب اسلامی موجب شد کشور ایران از یک کشور مستعمره به یک قدرت اثر گذار و الگویی برای سایر کشور‌های جهان اسلام تبدیل شود.

سردار حسینی اضافه کرد: خیزش‌های اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی در حال مبارزه با استکبار هستند و نمونه آن آمریکا که ادعای خدایی جهان را داشت از انقلاب اسلامی و محور مقاومت شکست خورد.

این مسوُول بر حرکت در مسیر امام و رهبری و خط شهیدان تاکید کرد و بیان داشت: عمق بخشی انقلاب اسلامی، مبارزه با فساد، مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، پیگیری آسیب‌های اجتماعی از ماموریت‌های سپاه بیت المقدس در استان کردستان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در طول سال‌های گذشته تا کنون سپاه بیت المقدس کردستان اقدانات خوبی در راستای محرومیت زدایی، مقابله با مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی انجام داده است.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه تا رسیدن به اهداف عالیه امامین انقلاب فاصله زیادی داریم، گفت:، اما ما وظیفه داریم در مسیر نورانی شهدا حرکت کنیم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستایی رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: هر کجا احساس کنیم کاری بر زمین مانده بر اساس وظیفه حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی سپاه در آنجا حضور پیدا کرده وانجام وظیفه می‌کند.

فرمانده قرارگاه شهید شهرام فر ادامه داد: شهیدان، جانبازان، خانواده معظم شهیدان و آزادگان رسالت خود را به نحو شایسته انجام داده اند ما وظیفه داریم برای پاسداری از خون گرانب‌های شهیدان انجام وظیفه بکنیم.

سردار حسینی هدف از این دیدار را تجدید پیمان با آرمان‌های امام ورهبری عنوان کرد و بیان داشت: بر عهدی که انقلاب ۵۷ با امام بستیم پابرجا هستیم و در مسیردستاورد‌های انقلاب با عظمت و صلابت بیشتر حرکت می‌کنیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار