خبرهای داغ:
گریزی بر ۴۳ سالگی انقلاب و برجام نافرجام:

جایی برای ابوموسی اشعری‌ها در مذاکرات مجدد برجام نیست

آنانی که در «برجام ۱» خطوط قرمز «ولی امر» را زیر پا گذاشتند قبل از تشکیل دولت جوان و انقلابی در برجام پیش رو انگشتر انقلاب را به استکبار هدیه می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۱۸۶۶۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹


قطار انقلاب به ایستگاه چهل و سوم رسید با تمام فراز وفرود هایش و در طول این مسیر انسان‌هایی پیاده و سوار شدند. مسیری که نتیجه آن گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در جهان و جذب حداکثری و دفع حداقلی شد و جا مانده‌ها ماندند تا برای همیشه مورد پرسش تاریخ و هم قطاران خود قرار گیرند.

به نظر آن چیزی که دشمن از پس از ۴۲ سال از انقلاب به عنوان اساسی‌ترین نسخه پیش رو برای دشمنی با ایران عزیز را دارد، «لقای ناامیدی و ناکارآمدی انقلاب است». حال که راهبرد دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است گذر از این مرحله یعنی عبور از پیچ تاریخی انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن خون‌ها و تلاش‌های مخلصانه دلاوران ومجاهدانی است که از ابتدای رسالت انبیا آهنگ پیروزی خون بر شمشیر را می‌نواختند.

یکی از ابزار‌های دشمن برای تحقق راهبرد ایجاد یاس و ناامیدی و ناتوانی انقلاب و کاهش پایگاه اجتماعی نظام، «جریان نفوذ و جریان تحریف» است که می‌تواند نقش بسزایی در تغییر مسیر انقلاب داشته باشد.

«جریان نفوذی» که با عقبه رسانه‌ای دشمن وبا پیاده نظامی سلبریتی‌ها و ابزار قدرت و ثروت و... که در بدنه نظام دارد می‌تواند قطار انقلاب را متوقف ویا منحرف نماید که برای خاموشی و برملا کردن این دسیسه‌ها باید مبارزه کرد و در مسیر این مبارزه «سکوت» همراهی با دشمنان است.

یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های جریان نفوذ که می‌تواند تاثیر مستقیم بر ادامه مسیر انقلاب بگذارد «مذاکره دوباره برجام» می‌باشد. جریانی که گام اول را به مثابه موج دریا در این مدت برداشته است. «یعنی عادی سازی موضوع»

وقتی که انسان در ساحل می‌ایستد و امواج دریا را می‌نگرد با توجه به عادی شدن سیر حرکت پیش و پس شدن امواج به سمت ساحل، به ناگاه متوجه می‌شود که موج دریا پاهایش را درنوردیده است و ساحل را آب گرفته است و این همان «سیاست عادی سازی مذاکره مجدد» است که توانست عوام و خواص را اقناع کند که مذاکره مجدد ضرورت دارد. غافل از آنکه «ولی و مقتدایمان فرموده بود:"من به مذاکرات خوش بین نیستم .. بشرط اینکه ملت بیدار باشد و بداند چه اتفاقی می‌افتد "۹۲/۰۸/۱۲"

دشمن می‌خواهد ادامه مسیر را نیز حساب شده طی کند و بزرگترین مانع را «ولایت فقیه با زمامداری امام خامنه‌ای عزیز» می‌دادند که دراین سال‌ها به اشکال مختلف شخصیتی و ساختاری مورد هجمه قرار داده است و حال اینکه نتوانسته است به اصل ولایت فقیه خدشه‌ای وارد نماید. با فضا سازی ناکارآمدی نظام و ایجاد یاس و نا امیدی و لزوم مذاکره مجدد بتوانند سکان گفتمان ایران را از طریق جریان نفوذ به دست بگیرند و کسی را پشت میز مذاکره بنشانند که خواسته‌های آنان از زبانشان جاری و ساری شود.

پس هوشمندانه، اطلاع رسانی و بصیرت افزایی داشته باشیم وقتی که «سپاه مالک» در بیخ گوش استکبار اردو زده است نباید از سپاه اسلام «ابوموسی اشعری» نماینده ایران باشد و این همان راهبرد عملیاتی نسخه جریان نفوذ است. انتخاب ابوموسی اشعری، انتخاب گفتمان ابوموسی اشعری تیر خلاص به دولت زمینه ساز ظهور می‌باشد و می‌بایست با جریان انتخاب ابوموسی اشعری‌ها مبارزه کرد.

آنانی که در «برجام ۱» خطوط قرمز، ولی را زیر پا گذاشتند قبل از تشکیل دولت جوان و انقلابی در برجام پیش رو انگشتر انقلاب را به استکبار هدیه می‌دهند. باکی نیست از مبارزه دلواپسان، دلشوره داشته باشید، زیرا جایی برای ابوموسی اشعری‌ها در مذاکرات مجدد برجام نیست.

الیس الصبح بالقریب

نگارنده: اکبرهمتی_دفرازی
ارسال نظرات
پر بیننده ها