با همت بسیج مداحان سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد

برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه ویژه خواهران مداح بسیجی و مسئولین گروه‌های جهادی خواهر

جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از خواهران مداح بسیجی، و مسئولین گروه‌های جهادی خواهر در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۹۸۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و هفته مقام زن جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از خواهران مداح بسیجی و مسئولین گروه‌های جهادی خواهر در مسجد حضرت ابوالفظل(ع) زاهدان برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین باقربیک در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر و روز زن و مادربا اشاره به این مطلب که دشمنان انقلاب اسلامی از آغازین روزهای پیروزی ملت مادندان تیز کرده بودن و در حال نقشه برای نابودی انقلاب ایران بودند که این انقلاب به شش ماهی نرسد، جنگ تحمیلی را برما آغاز کردند و باز برنامه ریزی کردند که انقلاب به چهل سالگی نرسد که به کوری چشم دشمن به سن چهل سالگی رسیدیم و دست دشمنان را از ایران قطع کردیم.
 
وی با تاکید بر این مطلب که به لطف خداوند و رهبری داهیانه امامین انقلاب چهل و دومین سالگرد انقلاب را آزادانه و پیروزمندانه جشن گرفتیم، افزود: مادحین و ذاکرین اهل بیت(ع) رسالت سنگین و خطیری بر دوش دارند که باید در برابر شبهات به درستی پاسخ داد و آنها را از بین ببرند.
 
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان سیستان وبلوچستان با اشاره به این مطلب که در دوره رضا شاه برگزاری مجالس عزاداری امام حسین (ع) ممنوع بود و مردم مخفیانه مجالس را بر پا داشتند، ادامه داد: تا پرچم اهل بیت بر سر درب منازل برافراشته می شود ائمه(ع)  شهر و کشور را تضمین می کنند ولذا نباید از مجالس خانگی غافل شد.
 
این مسئول ادامه داد: برکت نام امام حسین(ع)، روضه و ذکر اهل بیت در منازل باعث دفع خطرات می شود خیلی مهم است وظیفه ای که مداحان و ذاکرین  و مدال روضه خوانی امام حسین(ع) به سینه این قشر نصب شده است و خواسته خدا بوده و ما را در این مسیر هدایت کرده و باید قدردان باشیم .
 
وی اظهار داشت: امروز با مدال افتخاری که خداوند به ما عطا کرده مسئولیت ما سنگین تر شده و باید آن را حفظ کنیم و مسئولیت و وظیفه خود را در قبال این مهم به نحو شایسته انجام دهیم.

باقر بیک ادامه داد: مداحان و ذاکرین برای قدم گذاشتن در این مسیر باید اخلاص  در عمل خود را تقویت و افزایش دهند که اگر این اخلاص  برای خداوند باشد ارزشمند است.
 
وی بیان کرد: اگر در مجالس و منبر های ما ریا باشد هیچ ارزشی ندارد و ما را از سمت کمال و خداگرایی به سمت عقب بازمی گرداند.
 
 
گفتنی است این مراسم با همت(سازمان بسیج مداحان استان، هیات رزمندگان اسلام استان، کانون مداحان خادمیاری رضوی استان  ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ) برگزار شده است که در پایان از مادحین و ذاکرین و گروه های جهادی فعال تقدیر و تشکر شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار