خبرهای داغ:
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ مطرح کرد:

راهپیمایی ۲۲ بهمن متفاوتی خواهیم داشت/ ۱۲ مسیر برای تردد خودرویی و موتوری خواهیم داشت

سرهنگ موسوی‌پور گفت: از مسیر‌های ۱۲ گانه‌ای که برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در نظر گرفته شده است، ۶ مسیر برای تردد موتورسواران و ۶ مسیر ویژه خودرو سواران است.
کد خبر: ۹۳۱۹۶۷۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور گفت: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا راهپیمایی امسال متفاوت نسبت به سال‌های گذشته است و این راهپیمایی به صورت موتوری و خودرویی خواهد بود. در محور خیابان‌های انقلاب و آزادی از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی مسیر راهپیمایی موتورسواران را مشخص کرده‌ایم و در جنوب به شمال خیابان آیت‌الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی و شمال به جنوب خیابان جناح از فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی مسیر ویژه خودروسواران را داریم.
موسوی‌پور اظهار داشت: شرق به غرب خیابان انقلاب و آزادی در خط عادی و خط ویژه مسیر ویژه تردد موتورسواران خواهد بود و غرب به شرق خیابان آزادی و انقلاب نیز برای خروج موتورسواران در نظر گرفته شده است. خودروسوارانی که قصد شرکت در مسیر‌های راهپیمایی را دارند، از محدوده جنوب غربی و جنوبی بزرگراه فتح و آیت‌الله سعیدی به سمت شمال حرکت می‌کنند که وارد خط خارجی خیابان جناح شمال خواهند شد و در نتیجه به سمت خیابان آزادی شرق و خیابان مخصوص غربی تردد نخواهیم داشت؛ این خودرو‌ها وارد خیابان جناح به سمت شمال خواهند شد و از پل جناح و شیخ فضل‌الله می‌توانند انتخاب مسیر کنند. همچنین خودرو‌هایی که از شمال به جنوب وارد خیابان جناح می‌شوند، وارد زیرگذر غربی نخواهند شد و از خیابان مخصوص غرب ادامه مسیر خواهند شد.
وی افزود: از مسیر‌های ۱۲ گانه‌ای که برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در نظر گرفته شده است، ۶ مسیر برای تردد موتورسواران است. این مسیر‌ها عبارت‌اند از مسیر شماره ۱، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۸ برای موتورسواران در نظر گرفته شده است و مسیر‌های شماره ۲، ۳، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مسیر ویژه خودروسواران است.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: امسال در مسیر شماره ۱۱ شاهد تغییر هستیم که راننده‌ها قبلاً از تهرانسر وارد خیابان مخصوص شرق می‌شدند، اما امسال از طریق بلوار شاهد وارد بزرگراه فتح به سمت شرق و میدان فتح و خیابان آیت‌الله سعیدی خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار