افزایش سرانه و عدالت آموزشی در قیامدشت؛ با افتتاح مدرسه امام رضا(ع)

مدرسه ۱۲ کلاسه امام رضا (ع) قیامدشت با حضور فرماندار شهرستان ری، امام جمعه قیامدشت، شهردار، اعضای شورا و جمعی از مسئولان قیامدشت و آموزش و پرورش افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۷۲۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت اظهار داشت: مدرسه ۱۲ کلاسه امام رضا (ع) قیامدشت با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت 2600 متر مربع و زیربنای 1700 متر مربع با سرمایه گذاری شهرداری و شورای شهر قیامدشت ساخته شده است.

وی افزود: آئین کلنگ زنی این آموزشگاه سال گذشته با حضور محسنی بندی استاندار تهران به زمین زده شد که در مدت یک سال دهه فجر امسال به بهره برداری رسید و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

ترکاشوند گفت: با توجه به اینکه تعدادی مدرسه در غرب قیامدشت وجود دارد ودانش آموزان ساکن شرق این منطقه برای تحصیل باید از سرویس استفاده می کردند، شهرداری و شورای شهر قیامدشت در راستای تامین عادلانه سرانه آموزشی تصمیم گرفت با احداث مدرسه ای در ظرق شهر قیامدشت نیازهای آموزشی آینده سازان این مرز و بوم را فراهم سازد.

وی  خاطرنشان کرد: از این رو با اختصاص مبلغ 75 میلیارد ریال در قالب طرح تملک و صرف اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال این مدرسه احداث شد. که با بهره برداری از این مدرسه مشکل ترافیکی مسیر خیابان آزادی و دانشگاه آزاد  تهران شرق که مسدود شده بود برطرف شد.

ارسال نظرات