خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر؛

برپایی میز خدمت در روستای مصطفی آباد

فرمانده بسیج ادارات شهرکرد از برگزاری نشست صمیمی مسئولین با مردم در روستای مصطفی آباد به منظور رفع مشکلات آنان به صورت حضوری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۲۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده بسیج ادارات شهرکرد گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، نشست صمیمی مسئولین با مردم در روستای مصطفی آباد از توابع شهرستان شهرکرد به منظور رفع مشکلات آنان به صورت حضوری برگزار شد.

وی، تصریح کرد: این اردوی جهادی یک روزه با هدف محرومیت زدائی و خدمت به مردم محروم در این شرایط سخت اقتصادی در روستای مصطفی آباد برگزار گردید.

وی افزود: در چنین شرایطی که دشمن به دنبال تفرقه افکنی و جدا کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، برگزاری چنین برنامه هایی می تواند علاوه بر اینکه بین مردم و مسئولان پیوند و وحدت ایجاد کند، می تواند کمی از فشار روانی روی مردم را بکاهد.

فرمانده بسیج ادارات شهرکرد، تصریح کرد: بر پایی میز خدمت در مناطق کم برخوردار، یک بر نامه بی نظیر است و مردم از اجرای این برنامه ها رضایت دارند؛ اجرای این برنامه ها گامی در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات است.         
وی در پایان عنوان کرد: برنامه ریزی شده که برای حل مشکلات شهروندان و مردم مستضعف استان، میز خدمت جهادی در آینده هم با همکاری مدیران ادارات اجرا گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار