خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع):

رزمایش بزرگ کمک مومنانه با توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی و اهدا ۳۵ سری جهیزیه به زوج های جوان

سرهنگ حیدری گفت: ۲۵۰۰ بسته معیشتی در حال توزیع و ۳۵ سری جهیزیه توسط بسیجیان سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به زوج های جوان جامعه هدف اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۵۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
رزمایش بزرگ کمک مومنانه با توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی و اهدا ۳۵ سری جهیزیه به زوج های جوان
سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن تبریک دهه فجر در مراسم توزیع جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب همین بسیج است، از زمان پیروزی انقلاب، سیل، زلزله، جنگ و هرجا که مردم و انقلاب به یاری نیاز داشتند دست توانمند بسیج یاریگر بوده است.

وی تصریح کرد: همزمان با ایام دهه فجر بسیجیان و سپاه صاحب الامر(عج) با کمک سایر اقشار توانسته اند در سال ۹۹جهت کمک به زوج های نیازمند حدود ۱۵۰۰ سری جهیزیه تهیه و به زوج های جوان هدیه بدهند. در این ایام مبارک ۱۰۰ سری جهیزیه نیز از سوی ناحیه امام حسن(ع) تهیه شده که به زوج های جوان قزوینی اهدا خواهد شد.


حیدری در ادامه اظهار داشت: ۲۵۰۰ بسته معیشتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا تهیه شده که در ایام دهه فجر از سوی حوزه ها و پایگاه های بسیج بین جامعه هدف توزیع می شود.

وی ادامه داد: بسیج در تمام عرصه های مختلف نقش آفرین بوده و پاسدار انقلاب اسلامی بودند.همه در برابر مردم احساس مسئولیت کنیم تا جامعه به سمت نشاط و توانمند سازی پیش برود.

۱۰۰۲/ت۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها