خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری :

۲۲ بهمن طلیعه بیداری ملت ایران/با انتخاب اصلح، کشور را به اقتدار برسانیم

آیت اله اسلامی گفت: ۲۲ بهمن طلیعه سربلندی ملت ایران و تسلط حق و حقیقت بر ایران اسلامی است که چراغ روشن مسیر بیداری برای تمام ملت های آزادی خواه جهان شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۸۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹


به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، آیت اله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان تاکستان در مراسم جشن انقلاب اسلامی که در مسجد جامع شهر محمدیه برگزار شد بیان کرد: ۲۲ بهمن طلیعه سربلندی ملت ایران و تسلط حق و حقیقت بر ایران اسلامی است که چراغ روشن مسیر بیداری برای تمام ملت های آزادی خواه جهان شد.


آیت اله اسلامی افزود: پیش از انقلاب ما حق نداشتیم از ظلمی که بر ما روا می شد حق طلبی نماییم چرا که آمریکایی ها احکام دادگاه های ما را صادر می کردند. اما بعد از انقلاب آنچه بیش از همه مشهود بود بازگشت حق به مظلومان است.

وی با مقایسه شرایط اقتصادی پیش و بعد از انقلاب گفت: امروز ما به عزت رسیده ایم و برای خودمان تعیین سرنوشت می کنیم.

آیت اله اسلامی با اشاره به قدرت دفاعی و موشکی ایران اظهار کرد: اولین موشک ساخت ایران، که بغداد را مورد هدف قرار داد توسط شهید تهرانی مقدم بود و این افتخار ماست که یک ایرانی به فناوری ساخت موشک دست پیدا می کند و عزت امروز ما در سایه فداکاری و ایثارگری این عزیزان است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: زمانی کشور با مشکلات عدیده بهداشتی، زیرساختی، امنیتی و غیره مواجه بود امروز به برکت انقلاب زیرساخت های مهمی همچون جاده، آب، برق، گاز وغیره حتی در دورترین نقاط کشور قابل بهره برداری است.

وی افزود: امروز در فضای مجازی امکان دسترسی به اطلاع در کمترین زمان ممکن فراهم است اما باید با بصیرت اخبار درست را از شایعات تفکیک کرد و حقایق و دستاوردهای انقلاب را با استفاده از این فضا برای مردم بیان کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت نیروهای مسلح در برقراری امنیت برای ملت و کشور تصریح کرد: این امنیت در سایه تلاش فرزندان این مرز و بوم برای ایجاد بستری است که ملت بتوانند بدون هیچ دغدغه ای در آن زندگی کنند و قطعا این امنیت هزینه های زیادی داشته و سربازان گمنام ایران اسلامی جان خود را هزینه این امنیت کرده اند.

آیت اله اسلامی با اشاره به برخی از این اقدامات اضافه کرد: مدرن ترین هواپیمای بی سرنشین آمریکا از شرق ایران وارد کشور شد و سپاه پاسداران، با درایت و هوشمندی این پهپاد را به زمین نشان و دسیسه دشمن را در نطفه خفه کرد. حدود ۹۰ نفر از گروه تروریستی پژاک از اتحادیه های جنگی و چریکی غرب کشور در منطقه اقلیم عراق بودند که سپاه پاسداران با دقت و درایت موشک رو به وسط جلسه آنها زد و باید گفت بعد از اینکه مردم بی گناه اهواز را به رگبار بستند ما نیز از حق خود دفاع کردیم.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و عوامل تنگناهای اقتصادی کشور بیان کرد: چند عامل در این امر دخیل است که شامل تحریم، ناکارامدی مدیریتی، نفوذی ها، هستند. لذا ما باید انتخاب اصلح داشته باشیم و نباید یک ناوارد را پشت میز بنشانیم. مسوولی که خود در داخل کشور ریاست می کند و فرزندانش در اروپا زندگی می کنند قطعا مفهوم مشکلات مردم را نمی داند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها