خبرهای داغ:
امیرحسین سلیمانی

تجلی حضور مردم شاهین شهر در فجر ۹۹

چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به علت شیوع ویروس کرونا، برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با راهپیمایی خودرو‌ها و موتور‌ها همزمان با سراسر کشور در شاهین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۴۴۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، مراسم ۲۲ بهمن امسال با حضور خودرویی و موتوری ملتی همراه شد که همچنان قوی در گام دوم انقلاب به صحنه آمده است تا نشان دهد ایران و ایرانی به آینده‌ای روشن چشم دارد.

امروز ایران عزیز، به‌وقت همدلی و همراهی سراسر شور و حضور شد تا بازهم جهانیان مبهوت وحدت، ولایتمداری و عشق ایرانی به سرزمینش شود.

کرونا هم نتوانست جشن انقلاب را تعطیل کند/ ایران قوی، ثمره چهار دهه ایثار و مقاومت

انقلاب اسلامی ایران امروز در حالی وارد چهل و سه سالگی خود شد که چهار دهه تحریم‌های ظالمانه را به فرصت تبدیل کرد تا میهن سرافرازمان در بسیاری از عرصه‌های علم و فناوری در رتبه‌های نخست جهانی بایستد، اما امسال همه گیری بیماری کرونا محدودیت‌ها زیادی را به وجود آورد، اما جشن انقلاب تعطیل نشد و متفاوت‌تر از گذشته برگزار شد.

امروز بازهم ملت بزرگ ایران حضوری درخشان از خود به‌جای گذاشت، حضور ملتی قوی که همچنان در مسیر رشد و پیشرفت ثابت‌قدم است.

انقلاب درخت پرثمری است که سبزی خود را از برکت سرخی خون شهیدان دارد و تا خون ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت در ریشه‌های این درخت تنومند جاری است هیچ محدودیتی نمی‌تواند مانع از حیات شکوهمند حماسی و سیاسی آن شود.

پرچم ایران و ایرانی بالا است

پرچم ایران و ایرانی، حتی در متفاوت‌ترین ۲۲ بهمن بالا است و مردم می‌گویند که کرونا حریف آرمان‌ها و اعتقاد آن‌ها نخواهد شد.

تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روز‌هایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان، در سایه پیروی از ولایت، لحظه شناسی و حضور حماسی در به وقوع پیوست.

یوم الله ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال‌ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن تلألو یافت و جان‌های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.

برخی شهروندان حاضر در راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن گفتند که امسال شرایط کرونا هم نتوانست جشن انقلاب ما را تعطیل کند و مردم نشان دادند در صحنه هستند. پرچم ایران و ایرانی، حتی در متفاوت‌ترین ۲۲ بهمن بالا است.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار