فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهداء (ع) البرز:

مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با رشادت‌های شهدای مدافع حرم تداوم می‌یابد

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ سید الشهدا(ع) استان البرز گفت: شهدای مدافع حرم به برکت خونشان اتفاق بزرگی را برای اسلام، انقلاب و گستراندن فرهنگ جهاد و شهادت ایجاد کردند.
کد خبر: ۹۳۲۰۸۸۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار رستمعلی رفیعی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار رضا ایزدیار در مسجد جامع حاجی آباد کرج اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رشادت‌های شهدای مدافع حرم تداوم یافت و این مهم حاصل تلاش های والدین شهدا است که با تربیت فرزندانی انقلابی و غیور با از خود گذشتگی فرزندان خود را در راه انقلاب هدیه دادند.

مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با رشادت‌های شهدای مدافع حرم تداوم می‌یابد

وی ادامه داد: فکر نمی کردم روزی برسد که شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را اینگونه یاد کنیم.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهداء (ع) البرز تصریح کرد: شهدای مدافع حرم مسیر انقلاب اسلامی را برای گام دوم انقلاب اسلامی باز کردند و این شهدا به برکت خونشان اتفاق بزرگی را برای اسلام و انقلاب و برای گستراندن فرهنگ جهاد و شهادت ایجاد کردند.

وی ادامه داد: وقتی که صحنه و عرصه های جهاد و شهادت نه تنها در مرزهای خودی بلکه هزاران کیلومتر دورتر و در سوریه و عراق برای حضور مجاهدین فراهم شد و این ها داوطلبانه حضور پیدا کردند، هم خط بطلانی بر این حرف ها کشیدند و هم صحه ای با امضای خونشان بر فرمایش مقام معظم رهبری گذاشتند.

سردار رفیعی تصریح کرد: باید بتوانیم از ارزش‌هایی که شهدای مدافع حرم برای حفظ آنها جان خود را فدا کردند، پاسداری کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای آدمی چیزی بالاتر از جان وجود ندارد اما شهدای مدافع حرم در راه اعتقادشان جان خود را فدا کردند و این ما هستیم که باید تلاش کنیم مسیر آنها گم نشود و فداکاری آنها نه تنها فراموش نشود بلکه به نسل‌های آینده منتقل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها