خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان:

باید جوانان را نسبت به توطئه‌های دشمن آگاهی بخشید/ رجب ماه آشتی و بازگشت به سوی خداست

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: دشمن با هزینه‌های گزاف و تلاش شبانه روزی به دنبال انحراف جوانان از مسیر درست و سعادت به تباهی و ابتذال است و باید جوانان را نسبت به توطئه‌های دشمن آگاهی بخشید.
کد خبر: ۹۳۲۲۷۷۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
باید جوانان را نسبت به توطئه‌های دشمن آگاهی بخشید/ رجب ماه آشتی و بازگشت به سوی خداستبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمود قربانی در طرح معین (کلاس اخلاق سربازان) با گرامیداشت ماه مبارک رجب به تبیین فضائل این ماه پرداخت و اظهار داشت: این ماه بزرگ در واقع ماه آشتی انسان با خدا و بازگشت به آغوش الهی است و باید از این فرصت استفاده کرد.

وی توبه انسان جوان را به درگاه الهی بسیار زیبا و ارزشمند توصیف کرد و افزود: وقتی انسان پیر که باب انجام خیلی از گناهان به رویش بسته شده توبه می‌کند در درگاه الهی قابل مقایسه با جوانی نیست که با وجود فراهم بودن همه زمینه‌های گناه خود را حفظ کرده یا به دامان الهی بر می‌گردد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ انصارالحسین (ع) همدان گفت: اهل بیت در این ماه‌های مبارک  مردم را به سوی خدا دعوت کرده و به آن‌ها وعده بخشش و سعادت می‌دادند.

وی ایام جوانی را یک فرصت زودگذر برای مهمترین کار‌ها و پیشرفت و کمال انسان دانست و بیان داشت: بهره‌مندی از فرصت ایام جوانی مهمترین ضرورت اخلاقی برای جوانان و به ویژه سربازان است.

قربانی گفت: می‌توان با بهره گیری صحیح از امکانات و فرصت‌های موجود در خدمت مقدس سربازی این فصل زندگی را به دوران طلایی پیشرفت و سعادتمندی تبدیل کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه همچنین به تهاجم فرهنگی دشمن علیه جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن با هزینه‌های گزاف و تلاش شبانه روزی به دنبال انحراف جوانان از مسیر درست و سعادت به مسیر تباهی و ابتذال است و باید جوانان را نسبت به توطئه‌های دشمن آگاهی بخشید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار