خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد استان قزوین خبر داد؛

کنگره استانی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز برگزار می‌شود

حقایق پور از برگزاری کنگره استانی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز به منظور تجلیل از مقام والای 17 شهید زن و 12 جانباز زن خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۸۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز به منظور تجلیل از مقام والای 17 هزار زن شهید، جانباز و آزاده کشور در اسفند ماه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای این برنامه، کنگره استانی لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز به منظور تجلیل از 17 شهید زن و 12 جانباز زن استان قزوین و ارج نهادن به رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان در دوران انقلاب و دفاع مقدس برپا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان قزوین ادامه داد: این کنگره در آستانه ولادت امام علی(ع)، روز پدر، روز چهارشنبه ششم اسفند ماه از ساعت 10 تا 12 در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برپا خواهد شد.

حقایق‌پور با بیان اینکه زنان طی دوران انقلاب و دفاع مقدس دوشادوش مردان نقش‌آفرینی کردند، گفت: آنها طی این دوران در صحنه‌های مختلف دفاعی، رزمی، سیاسی، اجتماعی و حمایتی حضور داشتند و حماسه‌ها و جلوه‌هایی از ایثار و مقاومت آفریدند.

این مقام مسئول گفت: تجلیل از مقام والای زنان شهید و جانباز در کنگره یاد شده فرصت مغتنمی است تا با اجرای برنامه‌های ترویجی در معرفی و تبیین سیره و منش آن‌ها تلاش شود.

وی افزود: امروز وظیفه مسئولان فرهنگی است که در راستای معرفی این زنان به عنوان الگو تلاش کنند تا دختران و زنان امروز جامعه از آن‌ها الگوبرداری کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: همچنین رسانه‌های استان قزوین در تبیین نقش زنان در دوران انقلاب و دفاع مقدس دست به قلم شوند تا با تولید محتوای کیفی، آحاد جامعه را بیشتر با این قشر معظم آشنا کنند.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار