خبرهای داغ:
رسول مظاهری
سرپرست سازمان انتقال خون استان اصفهان:

ذخیره خونی استان بیش از 3 روز است

با وضعیت که اکنون با توجه به اپیدمی کرونا روبرو هستیم و فاصله گذاری های اجتماعی باعث شده که با کاهش مراجعات برای اهدای خون رو به رو شویم و از طرفی مردم درگیر ایام پایانی سال هستند که باعث کاهش مراجعات شده است.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۷۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

علی فتوحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  اظهار کرد: در استان اصفهان در همه گروه های خونی نیازمند مشارکت و اهدای شهروندان هستیم و در حال حاضر ذخیره خونی استان بیش از سه روز است اما این وضعیت ایده ال نیست.

سرپرست سازمان انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: با وضعیتی که اکنون با توجه به اپیدمی کرونا روبرو هستیم و فاصله گذاری های اجتماعی باعث شده که با کاهش مراجعات برای اهدای خون رو به رو شویم از طرفی با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال نیز قرار داریم؛ مردم درگیر فعالیت های این ایام هستند که این هم بر کاهش مراجعات تاثیر گذار بوده است.

فتوحی عنوان کرد: از طرفی در این ایام گروه های خاصی که مصرف کنندگان خون هستند، مقداری مصرف و تزریق خونی آن ها افزایش پیدا می کند که از این جهت با کمبود مواجه می شویم که از این زمان باید برای بهبود ذخیره خونی تلاش کنیم که از این جهت از شهروندان دعوت می کنیم برای اهدای خون مشارکت کنند.

وی در پایان گفت: برنامه ریزی برای حضور شهروندان به شکلی است که از نظر بهداشتی نیز برای کسی مشکلی پیش نیاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار