مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی تشریح کرد

روش های غیرحضوی کمک به جشن نیکوکاری

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی از اختصاص شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ و کد دستوری #01*8877* برای جشن نیکوکاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۵۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی در گفتگو با خبرنگاران از آغاز جشن نیکوکاری همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام(ره) خبر داده و افزود: این جشن ملی در آستانه عید نوروز برای تامین مایحتاج ضروری خانواده های نیازمند از روز 14 تا 21 اسفند  با شعار «عیدی برای همه» برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم پرهیز از تجمع، در هر شهر استان فقط یک پایگاه نمادین خواهیم داشت و کمک های مردمی صرفا از طریق غیرحضوری جمع آوری می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: مردم نیک اندیش استان می توانند کمک های خود به جشن نیکوکاری را از طریق شماره گیری کد #01*8877* یا مراجعه به سایت emdad.ir پرداخت کنند.

کلامی اضافه کرد: در کنار روش های یاد شده، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ نیز برای کمک های نقدی مردم به این جشن ملی اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: 80 هزار خانوار در سطح آذربایجان شرقی تحت حمایت کمیته امداد بوده و با توجه به فشار اقتصادی و تورم، نیاز بیشتری به همراهی خیران داریم.

کلامی گفت: مردم نیکوکار استان و خیران به مانند سال های گذشته دستگیر کمیته امداد در این امر خیر باشند.

ارسال نظرات